Daniel-san Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Får opp denne meldingen "Unload the debugger and try again" når jeg skal starte et spill som f.eks BF eller MOH:AA Har nettopp innstallert WinXP og programvare til skjermkortet (GF4 Ti4200) og lydkortet (Audigy 2) Etter å ha innstallert spill så får jeg ikke gjort noe som helst, hilfe mich ! :oops: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 har du noen programmeringsverktøy som f.eks visual basic inne? Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Nei, jeg har nesten ingenting liggendes inne. Har nettopp bygget by PC, innstallert WinXP, Office... Innstallerte en annen HardDisk fra den gamle maskinen som alle spillene var på. Innstallerte spillene på nytt på samme HD men ingenting fungerer.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Får du meldingen av windows (i en windows dialogboks) eller er det spillene som gir denne meldingen? Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Det kommer opp en Windows boks. Øverst står det "A debugger has been detected" Så inni boksen står det "Unload the debugger and try again" Så kan jeg ikke annet enn å trykke på "OK" Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det virker nesten som at du har noe 3dje-parts programvare som ligger i bakgrunnen og som stopper spillene. Det du kan prøve er å reinstallere directx, lyd & videodrivere og slikt.. (hvis du ikke finner noe slikt 3dje-part programvare som kan forårsake det).. Hvis ikke noe av dette funker så har jeg ikke noe annet råd en å prøve å reinstallere windows.. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Har funnet feilen : Audigy 2 åpner et program hver gang PC'en startes, og dette programmet "går" selv om jeg lukker det. Det programmet heter "Getting started demo" Så jeg tok den mappen som kalles "GSDemo" som ligger i Creative mappen, og sletter den rett og slett ! Etter dette funker alt som det skal ! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har funnet feilen : Audigy 2 åpner et program hver gang PC'en startes, og dette programmet "går" selv om jeg lukker det. Det programmet heter "Getting started demo" Så jeg tok den mappen som kalles "GSDemo" som ligger i Creative mappen, og sletter den rett og slett ! Etter dette funker alt som det skal ! hehe ja ja jeg var ikke så langt unna da Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Hvordan får jeg lagt inn bilde slik du har i venstre hjørne ? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvordan får jeg lagt inn bilde slik du har i venstre hjørne ? Nederst i Profil-vinduet vinduet ditt kan du legge opp avatar, som det heter. Se i rammen til venstre <------ Ja jeg vet at min er f**** (Edit: Avataren min er fiksa nå. :-) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå