Gå til innhold

Deler til bygging av PC

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har planer om og bygge meg en egen pc til sommeren.

Penger ikke noe problem, konfirmasjonstid vettu ;)

Jeg vet ikke så altfor mye om dette med deler og bygging av pc.

Hva anbefaler dere av utstyr og sånn, kunne tenkt meg at ATX hovedkort så jeg kan kjøpe APLUS Twin engine kabinett.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan nå begynne med å lese gjennom denne guiden, så får du forberedt deg litt.

Og siden det er lenge til sommeren enda, og dette gjelder en pc og ikke en sydentur, så sier jeg som alle andre her inne ville sagt; da venter vi med å plukke ut maskinvare til du er klar :)

Prisene synker og det kommer også mye nytt før den tid.

Lenke til kommentar
Du kan nå begynne med å lese gjennom denne guiden, så får du forberedt deg litt.

Og siden det er lenge til sommeren enda, og dette gjelder en pc og ikke en sydentur, så sier jeg som alle andre her inne ville sagt; da venter vi med å plukke ut maskinvare til du er klar :)

Prisene synker og det kommer også mye nytt før den tid.

Kanskje litt drygt og si sommmern da:) Om ca 2 måneder, har lest den bygg pc selv guiden, den er kjempe bra.

Lenke til kommentar

Det var du som sa sommeren :D

Når er det dere skal i kirka da? Er det ikke i mai eller noe sånn? :fun:

Men uansett da...hvis vi plukker ut deler til deg nå, så skal jeg garantere deg at du kommer til å bytte ut hele handlekurven. Selv om det bare er to mnd til :)

Men som sagt; man kan jo forberede seg litt og følge med på hva som kommer av skjermkort, prosessor osv. Er det spill du skal bruke den mest til?

Lenke til kommentar
Det var du som sa sommeren :D

Når er det dere skal i kirka da? Er det ikke i mai eller noe sånn? :fun:

Men uansett da...hvis vi plukker ut deler til deg nå, så skal jeg garantere deg at du kommer til å bytte ut hele handlekurven. Selv om det bare er to mnd til :)

Men som sagt; man kan jo forberede seg litt og følge med på hva som kommer av skjermkort, prosessor osv. Er det spill du skal bruke den mest til?

Ok, det litt ny til markede og hvor fort det utvikler seg. Skal brukes til gaming ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...