stout Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kjører Detonator 30.82 (har prøvd flere andre drivere), men har problemer med "seigt" eller opphengt sikte når jeg spiller. Dette er ikke konstant, men skjer såpass ofte at det ødelegger 2 av 3 kills. Ettersom endring av drivere ikke ser ut til å fungere, så lurer jeg på om en eller annen innstilling i config.cfg kan være feil. Andre som har hatt det samme problemet? Finnes det en eller annen detonator versjon som faktisk løser problemet, eller en variabel i config.cfg? På forhånd takk for all hjelp... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du kjører OpenGL? Hvis du kjører Direct3D så blir det tregit.... :smile: Lenke til kommentar
stout Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 "]Du kjører OpenGL?Hvis du kjører Direct3D så blir det tregit.... :smile: Prøver GTU, bruker "fastest" innstillingene, skal se om det hjelper. Kjører OpenGL ja... Edit: Gider ike grammatikfeiler Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg har gainward 2 pro/450 golden sample (som er ett overklokket gf2gts kort) og cs virker helt fint, har 85 fps konstant så jeg tror ikke det er skjermkort så er feil men drivere til hovedkortet eller chipsettet ditt kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå