Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

klarer ikke å jobbe

randi85

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å jobbe. har vært deprimert så og si hele livet. går på medisiner har gjort det i over ett år nå. men føler ikke at jeg klarer å jobbe. føler at alle ser på meg som om jeg var en merkelig person. Føler at alle glaner på meg. Og at folk ikke respekterer meg for den jeg er

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke klart og jobbe på på fire år. Er 22 år gammel. Føler meg litt dum egentlig. Men skal søke om hjelp. Jeg vil jo tjene mine egne penger.

Du må jo også finne den "rette" arbeidsplassen for deg da hvis du har spesielle kriterier for at du skal trives.

Lenke til kommentar
ok..du klarer ikke jobbe, du er overvektig, og du blir kvalm og gråter etter sex pga at du ble misbrukt av faren din fra du var 3-5 år. (ref tidligere poster av trådstarter)

jeg lukter troll...

Må nesten si meg eni. Randi85 du registrerte deg igår. siden da har du postet masse poster som virker tvilsomme, ser bare ut som du er ute etter masse medlidenhet, hvorfor vet jeg ikke men har store problemer med å tro alt du skriver.

Lenke til kommentar

mulig du er urutinert på nettforum, men det kommer støtt noen idioter som poster noe ganske sykt og får i gang en laaaaaaang debatt.

hvis du har de problemene du har, og du virkelig vil ha hjelp her så foreslår jeg at du samler alle problemene dine i én tråd, og tar alt der.

Lenke til kommentar
mulig du er urutinert på nettforum, men det kommer støtt noen idioter som poster noe ganske sykt og får i gang en laaaaaaang debatt.

hvis du har de problemene du har, og du virkelig vil ha hjelp her så foreslår jeg at du samler alle problemene dine i én tråd, og tar alt der.

Enig i den der. finnes så sykt mange lure poster som denne hær o.l. Men lag deg en samlet post der du beskriver alle dine problemer og slikt, så kan man ta det opp seriøst såklar, man vil jo hjelpe :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle en troller skrive 17 innlegg i en antivirus tråd? Da er det meget godt gjennomført trolling i såfall. Uansett, slik er det med Internett, man kan aldri vite for sikkert om det folk skriver i andre enden er sant.

Jeg velger i alle fall og tro på Randi85, at dere sitter og flamer henne gjør ikke saken hennes noe bedre. Det fins mange som sliter med depresjoner og dårlig oppvekst og det kan få akkurat slike følger som hun har fått.

oki, det skal jeg prøve på. Jeg har ikke vært så mye på forum og slikt. og jeg har med det og bli litt for ivrig i mellom. Må jo svare på alt og sånt. som jeg har postet.

Bare pass deg, forum er meget avhengighetsdannende. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...