Gå til innhold

jada! det virker å kjøpe ting fra us store

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må si dette var overraskende "nyheter". har du ikke fått med deg at det i over ett halvår har fungert fint? men har de fikset slik at man kan laste ned ekstramateriale til spill som er kjøpt i norge fra us store?

edit: leif

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar
må si dette var overraskende "nyheter". har du ikke fått med deg at det i over ett halvår har fungert fint? men har de fikset slik at man kan laste ned ekstramateriale til spill som er kjøpt i norge fra us store?

edit: leif

Er ikke helt sikker på dette, men jeg tror nei.

Jeg lastet nemlig ned 3maps til Motorstorm (90NOK bortkastet forresten) fra EUstore, spillet mitt var kjøpt fra VGP. Jeg fikk ikke installert. Så kanksje det ligger noe i det?

Tok en titt på det ofisielle Playstation forum i EU, og flere nevnte likninde problemer, det ble vel mer eller mindre til at man konkluderte med at det ikke fungerte pga regions.

Lenke til kommentar

Er jo ikke noe problem dette, og heller ikke noe nytt. Har alltid vært slik at har man usa versjon må man laste ned usa patch/ekstrastuff, og har man eu versjon laster man ned eupatch/ekstrastuff.

Faktisk litt merkelig dette med VISA kort på us store, noen plages med å få det til å fungere.. Men når man først har fått kortet inn på ps3'en så fungerer det hver gang.

Lenke til kommentar
Er jo ikke noe problem dette, og heller ikke noe nytt. Har alltid vært slik at har man usa versjon må man laste ned usa patch/ekstrastuff, og har man eu versjon laster man ned eupatch/ekstrastuff.

Faktisk litt merkelig dette med VISA kort på us store, noen plages med å få det til å fungere.. Men når man først har fått kortet inn på ps3'en så fungerer det hver gang.

problemet er at vi som har kjøpt norske versjoner ikke kan laste ned ekstramateriell fra us..vet det ikke er noe nytt, men det er et vedvarnende problem som kanskje aldri vil bli fikset grunnet soner. Det som er litt rart er jo det at spillene er sonefri men ikke ekstramateriale.

edit leif

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...