boundishh Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Til min og deres store glede vil jeg opplyse om at det er fullt mulig å kjøpe ting fra us ps store med visa , har nettopp kjøpt PAIN Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kult! Derfor jeg har fått dette til helt siden mars 2007? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Chill a Urgelol, han er fanboy. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kult! Derfor jeg har fått dette til helt siden mars 2007? Word! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 trodde det var sånn at dette ikke gikk ann jeg , har ikke fått det til på jpn store enda da men skal få det til etterhvert Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 alltid fungert på US, men ikke på JP Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 trådstarter: Da vil jeg gjerne se en guide Neida, jeg skal google litt selv! Skulle virkelig kjøpt de motorstorm mappa på nytt, mtp jeg bomkjøpte de på EUstoren Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har handlet ganske så mye på US store i lengre tid... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Var et par måneder etter launch det ikke funket faktisk.. men vi fant det ut temmelig fort når det endret seg Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) må si dette var overraskende "nyheter". har du ikke fått med deg at det i over ett halvår har fungert fint? men har de fikset slik at man kan laste ned ekstramateriale til spill som er kjøpt i norge fra us store? edit: leif Endret 20. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 må si dette var overraskende "nyheter". har du ikke fått med deg at det i over ett halvår har fungert fint? men har de fikset slik at man kan laste ned ekstramateriale til spill som er kjøpt i norge fra us store? edit: leif Er ikke helt sikker på dette, men jeg tror nei. Jeg lastet nemlig ned 3maps til Motorstorm (90NOK bortkastet forresten) fra EUstore, spillet mitt var kjøpt fra VGP. Jeg fikk ikke installert. Så kanksje det ligger noe i det? Tok en titt på det ofisielle Playstation forum i EU, og flere nevnte likninde problemer, det ble vel mer eller mindre til at man konkluderte med at det ikke fungerte pga regions. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er jo ikke noe problem dette, og heller ikke noe nytt. Har alltid vært slik at har man usa versjon må man laste ned usa patch/ekstrastuff, og har man eu versjon laster man ned eupatch/ekstrastuff. Faktisk litt merkelig dette med VISA kort på us store, noen plages med å få det til å fungere.. Men når man først har fått kortet inn på ps3'en så fungerer det hver gang. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva skjer med denne inntense nedhøvlingen a? Tanken var vel god, og alle kan gjøre feil. Skjerpings Lenke til kommentar
Antihero_ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hvordan lager jeg en US-konto? har søkt men finner ingen guider Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hvordan lager jeg en US-konto? har søkt men finner ingen guider Du gjør akkurat det samme som på EU, bare du må ha en amerikansk adresse Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Går det ann å legge til penger på us eller eu brukeren utenom å bruke kort? Hvor kan man få kjøpt sånne pengekoder man kan skrive inn? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Er jo ikke noe problem dette, og heller ikke noe nytt. Har alltid vært slik at har man usa versjon må man laste ned usa patch/ekstrastuff, og har man eu versjon laster man ned eupatch/ekstrastuff. Faktisk litt merkelig dette med VISA kort på us store, noen plages med å få det til å fungere.. Men når man først har fått kortet inn på ps3'en så fungerer det hver gang. problemet er at vi som har kjøpt norske versjoner ikke kan laste ned ekstramateriell fra us..vet det ikke er noe nytt, men det er et vedvarnende problem som kanskje aldri vil bli fikset grunnet soner. Det som er litt rart er jo det at spillene er sonefri men ikke ekstramateriale. edit leif Endret 20. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå