JR Ewing Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Diskusjon.no-bruker: Hiver meg ikke ut ialleslags diskusjoner. Hang mye på musikkforumet før, nå er jeg vel mest på OT og Fotball. Var rimelig aktiv før jeg dro til militæret, har ikke vært like flink til å være her etter den tid. Har vel mye med å gjøre at en del av de jeg diskuterte mest med her inne er borte eller inaktive. Gamer Pc > Konsoll. Spillte WoW før militæret, og begynnte igjen i sommer.. er mye mindre aktiv nå, og er i et koselig casual guild. Ellers går det mye i CoD, Starcraft () og FM08. Har aldri vært den "villeste" gameren med mest skillz, spiller for å ha det gøy og fordrive tid. Venn Er vel den som kødder om alt, men også kan være seriøst. Er ikke vanskelig å få meg med på byen eller andre sosiale ting. Er ikke alltid festens midtpunkt, men sitter aldri stille i ett hjørne. Om noen betror meg med en hemmelighet, er ikke jeg en som røper den. Sier alltid hva jeg mener, og får vel den del pepper for det, samtidig som det blir satt pris på. Kjæreste Snill og kosete. Stiller alltid opp. Blit litt sjalu, men liker ikke å vise det.. Familiemedlem Mamma og pappas gullgutt, en snill storebror som er veldig glad i familien sin. Har god kontakt med besteforeldre, tanter, onkler og besteforeldre. Endret 7. februar 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Diskusjon.no bruker Snakker med de fleste i de fleste emner. Er ikke så opptatt av perfekt grammatikk på denne siden heller. Vetta farsken om jeg er godt likt her, men ser på meg selv som en Average Joe (hvis noe heter det). Gamer Var vel egentli mye mer interessert i spill før. Helt fra jeg var 5 år satt jeg og spilte GTA og Tiberian Sun. Nå i det siste har jeg ikke spilt noe, bare litt Halo 3 hvis jeg kjeder meg. Kjøpte meg nettopp Counter Strike: Source men synes det er gørr. Jeg ser på meg selv som en kul fyr som spiller avogtil på mini-LAN's osv. Venn Tror vel egentlig jeg er en ganske god venn? Deler tyggis/penger/osv. med mine aller nærmeste venner. Er bekjent med alle som er verdt å kjenne på trinnet mitt og andre ungdomsskoler, og er vel rimelig godt likt... Jeg kunne vært en bedre venn, det er bare det at jeg elsker å disse folk! Vel, i mitt "miljø" disser alle alle, så det er ikke noe å bry seg om. Kjæreste Har kjæreste, men gidder ikke å skrive om det... Det er litt sånn ... klissete å skrive av en gutt? Så vi sier jeg er en god kjæreste. Familiemedlem Ja, jeg er den som deltar i bursdager osv. tanter og søskenbarn osv. Er veldig høflig mot familien min. Men jeg har et problem, jeg klarer ikke å si pappa til faren min, onkel til onkelen min, bestemor til farmoren min osv. Det er fordi jeg bor hos mamma og er sjeldent hos farsiden min. Ellers tror jeg at jeg er et godt likt familiemedlem? Er foresten eneste barn (nærmeste er 25 elns) på farsiden min. Bortsett fra at kona til en av søskenbarnene til pappa er gravid. Endret 8. februar 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) . Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 KjæresteFinnes ikke. Litt så. Diskusjon.no-bruker Jeg er vel bedre kjent som Aidskake, men måtte skifte navn da jeg veddet det bort.. Og tapte. Henger for det meste i den offisielle tatoverings-tråden, men er ofte å bli sett i musikk- og samlivdelen. Prøver å være hjelpsom og saklig, men 14 åringen i meg tar overhånd i blant. Men jeg er jævlig koselig da. Gamer Gamer og gamer. Jeg spiller ikke stort. SNES-entusiast da, og herjer i mario-kart. GTA-serien er jeg også veldig glad i (ps2, ofc.) Venn Veldig trofast. De som er nærmest liker jeg å gi ekstra oppmerksomhet til, naturligvis. Jeg er en god lytter, omsorgsfull og forbanna morsom på fest. Folk enten digger meg, eller misliker meg. Håper såklart på det første. Tror jeg er en veldig god venn, prøver hvertfall. Venner er viktig. Kjæreste Jeg irriterer meg lett over småting. Jeg er utålmodig, sta og jævlig. Men jeg har positive sider óg! Husker på de små, interne tingene og glede meg over ting så lenge jeg har de. Blir jeg skikkelig forelska bryr jeg meg dessverre ikke om du er en drittsekk gjentatte ganger. Vil påstå at jeg er flink til å vise at jeg liker vedkommende hvertfall. Jeg er nok en veldig god kjæreste i et forhold som er "bra for meg". Familiemedlem Jeg tror ikke jeg gjør en veldig god jobb som veslejenta i familien. Har egentlig best forhold til mamma, da ting har vært litt opp og ned med pappa. Søster og jeg har et ok forhold da, ble mye bedre når hun flyttet ut. Jeg blir fort care til ting, og liker å tro at jeg greier meg selv. Lett for å isolere meg når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) diskusjon.no bruker Kosmo (Cosmo med K) er en relativt gammel bruker som aldri laget seg bruker før nå.. ;P Tidligere gamer Kim er tidligere storgamer innen det meste av spill, men selvfølgelig noen mer enn andre. Selune/Drizzi Do'Urden var det aller første Kim var som gamer, dette da på Ultima Online. Første og beste MMORPG noen sinne, veteran on-/offline i nærmere 10 år nå. Under hele gamerperioden har selvfølgelig Elastomania alltid vært et spill en har havnet på når en har virkelig kjedet seg, og spill som Delta Force og Quake III: Arena er typiske LAN spill som har blitt gamet litt for mye. Deretter gikk gamer-Kim over til å bli Raekwyn/Hemorrhage på World of Warcraft. Nå derimot er endelig Kim vokst opp (tror han i alle fall) og går nå under kategorien "tidligere gamer". Familie I familien er Kim den eldste av to brødre, og trives vel med det. Ikke mye annet egentlig. Venn Som venn er Kim den trofaste og lojale en alltid kan stole på og som backer deg om du trenger noe. Kim er vel også den som liker å spre om seg meg morsomheter og lage litt stemning i flokken. Kim har også masser av egne meninger og argumenter som følger og er alltid artig å diskutere med. Kjæreste Singel, og stortrives med det. Potensielt "One Night Stand" Potensielt "One Night Stand" og trives godt med det.. ;P "K" Endret 15. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 jeg ser på meg selv i speilet heheheheheh Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) looool Endret 23. februar 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 diskusjon.no bruker Ubrukelig. Vært her alt for lenge og skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt svarer i denne tråden. Familie Minstejenta, smule bortskjemt, men aldri fått noe servert på sølvfat. God kontakt med nærmeste familie. Venn God lytter, tror jeg gir litt gode råd når det gjelder, trofast og lojal. Kjæreste Oppmerksomhetssyk, men liker veldig godt å gi oppmerksomhet og vise at jeg faktisk bryr meg. Liker å le og tulle, dulle og ordne! Arbeidstaker Lojal, gjør alltid mitt beste. Ingenting som salg på over 7000,- Student GJør det som gjøres må. Kunne kanskje gjort litt ekstra! Lenke til kommentar
Avaldia Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Diskusjon.no-bruker Relativ ny, registrerte meg i dag, så vet ikke helt hva jeg kan si. Mulig jeg er mer av den typen som leser, men som ikke skriver så mye. Familie Nesten aldri sammen med familien lenger - jeg liker den ikke, og har det helt fint på hybelen. Men ja, jeg er storesøster til to små karer som har enorm respekt for meg av ukjent grunn. Krangler sjelden med foreldrene og har et heller mer praktisk forhold til dem, som når det kommer til underskrift på søknader, litt økonomi og kjøring. Hybelsamboer Vil gjerne at ting skal "være på stell" og ha litt orden, men er ikke nazi. Liker å tilbringe tid med den jeg bor sammen med, som å spise sammen og se film. Blir litt "mamma" for gutter jeg bor på hybel med og er fast "vekkerklokke" for dem. Liker å tro at jeg er grei å ha med å gjøre og gjør det jeg skal av husarbeid. Venn Blandet vennekrets med noen jeg setter stor pris på. Er generelt høflig, men har lett for å dømme etter førsteinnrykk når jeg møter nye folk. Blir vel sett på den som er god å prate med og som holder beina på jorda. Sær humor med enkelte av vennene og jeg liker å ha lederrollen i grupper. Kjæreste Jeg er singel. Student Veldig muntlig aktiv, presis med innleveringer og viser stor interesse i fagene jeg liker. I de jeg ser på som unødvendige er jeg med, men viser ikke en faglig interesse eller kunnskaper. Jeg relaterer tema til det jeg kan noe om. Ligger vel forholdsvis høyt på karakterskalen i de fleste fag, men det er ikke noe jeg oppnår bevisst eller målrettet. Jeg studerer fordi jeg liker det og syns det er interessant, og ikke for å få gode karakterer. Gamer Jeg har liten spillinteresse, men gode, gamle NES er meg kjær. Jeg kan spille NES i mange timer i strekk, men ikke særlig hyppig. Endret 24. februar 2008 av Avaldia Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Diskusjon.no bruker Jeg antar relativt ukjent, men kommer gjerne med innspill der jeg føler jeg kan bidra. Leser mest på mote- og politikkdelen av forumet. Gamer Var gamer på ungdomsskolen. Nå er det supernintendo, eller xbox med lillebror i ferier. Har ikke slike fancy ting i kollektivet. Venn Alle liker vel å se på seg selv som en god venn, og jeg gjør det samme, Har egentlig mange venner, men har en inneforstått greie med flere at vi er gode venner når vi treffes i ferier, så slipper man mye av 'presset' som følger når man skal opprettholde flere langdistansevennskap. Har fått en del nye venner etter jeg flyttet, og foretrekker disse aktivitetene; en kopp kaffe, en øl eller ei flaske vin og diskutere i flere timer. Gjerne i rolige barer, med et mer kunsterisk klientell. Blir sjeldent bråk og slåssing der. Foretrekker å ha mangfolk i vennekretser. en med slasker/gamere, en med party-people, en med 'dypere' mennesker. osv. Tyster ikke. Student Liker å diskutere i grupper, obligatoriske oppgaver og eksamener blir gjerne skippertak. Har et snitt på C. Skal klare bedre denne terminen. Kjæreste Singel. Men var snill ihvertfall. Familiemedlem Skal vel være ærlig på at jeg ikke snakker så mye med familien min etter jeg flyttet ut. Tror ingen av oss har så lyst til å 'prate om været'. Greit å være med de under korte tidsperioder i ferier. Endret 1. mars 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Diskusjon.no bruker Har hittil postet mest på musikkdelen av forumet, men har lest mye her på den sosiale delen i det siste. Bestemt meg for å begynne å henge her i stedet. Ser frem til å bli kjent med dere sosiale forumbrukere. Gamer Ok, jeg må spørre. Er det normalt å være mer sjenert i onlinespill enn i RL? Vegrer meg så utrolig for å snakke med folk i spill. :!: Derfor blir det en del ikke-onlinespill. Mine favoritter: Mass Effect, Oblivion, Trackmania og KOTOR. Venn Irriterer meg lett over andre mennesker og har derfor ganske få ordentlige venner. Litt leit, men sånn er jeg blitt. Kanskje det har noe med at jeg nesten ikke hadde venner frem til 9.klasse. Uansett, de venne jeg har tar jeg så godt vare på som jeg kan. Student Pleide å være et skolelys, men lyset gikk. Kjæreste Singel, og halvtrives med det. Og dette var min entre til den sosiale delen av forumet. Endret 2. mars 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Diskusjon.no bruker Nja vet ikke helt. Slenger kanskje litt med leppa av og til, er ikke alltid like seriøs. Gamer Vet ikke helt, gamer for det meste med vennene mine så oppfører meg vel sånn som jeg gjør når jeg er med venner. Venn Som venn er jeg snill, er til å stole på. Ganske sosial, liker å ha dype samtaler med venner. Setter venner foran ganske mye annet. Er kun venn med de jeg liker og veit jeg kan stole på. Familie Lat, frekk, sleip av og til grei. Ihvertfall det de sier. Kjæreste Har ikke kjæreste, og har heller ingen planer om å få det med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå