wazzza Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hei. Flott moddig. Har et chieftec dragon miditower blå. Hvis du skulle modde noe mer ville jeg anbefalt å fjerne de gamle grillene som dekker de to 80mm viftene. Det har jeg gjort. Der har jeg montert griller fra www.3dfxcool.no. For å fjerne grillenen bør du ha en minidrill med slipeskive. For å montere de nye grillene må du bore nye hull og fjerne de orginale festene for viftene. Har ikke noen bilder av min modd, men skaø snart legge det ut på min hjemmeside. www.modzone.tk (langt fra ferdig) mvh Øystein Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Dette var noe av det bedre jeg har sett på dette forumet, ble faktisk litt misunnelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Et vakkert syn for oss modere Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Går det ann? Er seriøst det mest glorete jeg har sett siden silvercat sitt akryl kabbis med 1 blinkende neonlys og et flerfarget neonlys, samt 2 katoder, alt dette + flere lysende vifter ble verre enn tollebugata/redlight district på en dårlig lørdag tenk stil folkens, matche fargene litt Ikke bare å clashe på med hele fargepaletten og rope hurra! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Går det ann? Er seriøst det mest glorete jeg har sett siden silvercat sitt akryl kabbis med 1 blinkende neonlys og et flerfarget neonlys, samt 2 katoder, alt dette + flere lysende vifter ble verre enn tollebugata/redlight district på en dårlig lørdag tenk stil folkens, matche fargene litt Ikke bare å clashe på med hele fargepaletten og rope hurra! Hehe.. hele fargepaletten? Rødt og blått? Joa, det er vel nesten alle fargene jeg har mulighet til å bruke Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Stilig Likte spesielt godt fronten, med vindu i den lille døra. Du kunne kanskje slappa littegrann av på lyset ellers, men det er pent uansett Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!! NEi, jeg har stor vindu selv, og de er no dritt! Hele døre har blitt skjeiv, så jeg må bruke masse kraft for å presse på plass døra, det går ikkeå bruke den (geniale?) dør handtaket lenger, jeg må skru den fast Hmm.. Ikke helt bra.. Jeg valgte å ta små vinduer fordi kassa ikke er særlig pen med alle ledningene og hjemmelaga vanntank :oops: Man vil jo bare se det som er "pent" Store vinduer er tingen. NO MATTER WHAT! Ledningene fikser du enkelt med litt elektriker teip, eller bare stripser dem opp. Men plexiglass demper nesten ikke lyden, sA du MAA nesten ha lyddempingsplater pA d0ra hvis du vil ha ro nokk til A sove! Bygger selv kabinett nA, der 30 mm lyd-dempingsplater fra biltema vil komme til nytte, i tilleg til 15 mm vannfast kryssfiner!! Selve kassa veier ca. 15 kg uten innhold, A ca. 24 kg med Lenke til kommentar
hysing Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 er ikke det den som er på coolcasegallery.net/ccg? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Joa, jeg la den ut der for ikke så lenge sia. Stemmer det Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Meget pen mod, jeg likte spessielt den fronten med plexi'n i Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Meget bra jobb. En av de bedre jeg har sett på lenge. Gleder meg til jeg får mitt vannkjøling system. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Tok litt tid å gjøre alt ferdig, selv om jeg ser muligheten til et par katoder til. Men mer får komme når penga kommer Bildene finner du her! Hvis du vil ha bilder av min modd kan du få dem på mail. Bare send meg hvis du vil ha bilder. e-mail: [email protected] Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Tok litt tid å gjøre alt ferdig, selv om jeg ser muligheten til et par katoder til. Men mer får komme når penga kommer Bildene finner du her! Hvis du vil ha bilder av min modd kan du få dem på mail. Bare send meg hvis du vil ha bilder. e-mail: [email protected] Alltid fint å se på nye mod's, bare send til msn-link-mailen under innleggene mine :wink: Jeg kan jo evt også legge ut noen av bildene ut på sia mi, jeg kommer ikke inn på din Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Tok litt tid å gjøre alt ferdig, selv om jeg ser muligheten til et par katoder til. Men mer får komme når penga kommer Bildene finner du her! Hvis du vil ha bilder av min modd kan du få dem på mail. Bare send meg hvis du vil ha bilder. e-mail: [email protected] Alltid fint å se på nye mod's, bare send til msn-link-mailen under innleggene mine :wink: Jeg kan jo evt også legge ut noen av bildene ut på sia mi, jeg kommer ikke inn på din Bilder sendt. Min side er tatt ned foreløpig, til jeg får oppdatert den Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Sånn, nå er bildene lagt ut her!. Mange av bildene var de samme, så jeg la bare ut to stk. Men man ser hvordan du har gjort det :wink: Det ble forresten ganske stilig! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sånn, nå er bildene lagt ut her!. Mange av bildene var de samme, så jeg la bare ut to stk. Men man ser hvordan du har gjort det :wink: Det ble forresten ganske stilig! hei takk for at du har lagt ut bildene. Du ser at jeg bommet litt på oppmålingen for hullene så jeg måtte bruke en fil for å slipe hullene til. Hvis du vil ha mer detaljerte bilder, kan jeg sende deg en "oppskrift" på hvordan du kan gjøre det. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 takk for at du har lagt ut bildene. Du ser at jeg bommet litt på oppmålingen for hullene så jeg måtte bruke en fil for å slipe hullene til. Hvis du vil ha mer detaljerte bilder, kan jeg sende deg en "oppskrift" på hvordan du kan gjøre det. Ikke for å være negativ (selv om jeg kanskje er det litt for ofte), men synes ikke det gjør så mye fra eller til med nye griller bak... Har bestilt en cs-grill (ja jeg har en liten fjortis inni meg), tenkte å lage funnel foran i stedet, grillene kommer liksom mye mer til sin rett... Blir kanskje mer støyende dog, noen som har prøvd ? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Finner ikke bildene jeg... Mulig fordi jeg har reklame killer ellerno på maskina. skjedde da jeg ikke fikk no bilder på hw.no noen som kunne legge ut direkte url`er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå