Gå til innhold

Endelig ferdig med modden! BILDER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på tide at noen sjønner at store vinduer er STYGT. nicest med 1 lite eller 2 små (litene :) )

så ikke så veldi imponerende ut når katodene var av. hva med å lakkere det litt?

boks gul lakk så kan du jo kansje kopiere litt av dette.

www.home.no/yngvejos . Jeg skal lakkere midten av fronten min svart snart.

Lenke til kommentar

Til DR.X, ja det er en BIE, og temp kommer an på om jeg kjører lydløst eller støvsuger :) Ligger på 39 nå(lydløst) med lånt Duron, hehe.. Men hadde omtrent 40 grader på XP2200+@2,1.. Med viftene på turbo, så er det klart at tempen synker betraktelig...

sINNsRo: Vannet er brunt fordi det "liksom" skal reagere med UV-lyset jeg har, det gjør ikke det og det ser ikke veldig bra ut :roll:

Black_sabbath: Nei, lim det på med silikon.

Yngvejos: det er lakka fra sølv til svart, men jeg vurderer et litt mer fargerikt utseende :wink:

Lenke til kommentar
og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!!

NEi, jeg har stor vindu selv, og de er no dritt!

Hele døre har blitt skjeiv, så jeg må bruke masse kraft for å presse på plass døra, det går ikkeå bruke den (geniale?) dør handtaket lenger, jeg må skru den fast :(

Lenke til kommentar
og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!!

NEi, jeg har stor vindu selv, og de er no dritt!

Hele døre har blitt skjeiv, så jeg må bruke masse kraft for å presse på plass døra, det går ikkeå bruke den (geniale?) dør handtaket lenger, jeg må skru den fast :(

Hmm.. Ikke helt bra.. Jeg valgte å ta små vinduer fordi kassa ikke er særlig pen med alle ledningene og hjemmelaga vanntank :oops: Man vil jo bare se det som er "pent" :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...