Flop|s Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tok litt tid å gjøre alt ferdig, selv om jeg ser muligheten til et par katoder til. Men mer får komme når penga kommer Bildene finner du her! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Stilig...veldig stilig! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Takker og bukker Bildene er tatt med et ganske gammelt kamera, men det er kanskje like greit da ikke lakkinga ble like bra alle steder Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Er det en Black Ice Extreme jeg ser? Hva slags temperaturer har du på systemet? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 PERFECTION BAD TO THA BONE d kabinettet dær ass.....mm mm NICE Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Fin den men hvorfor har du brunt vann? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Virkeli nice ! Likte fronten din masse ! :yes: Lenke til kommentar
HPh Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Håkon, du kunne jo nevne at du har fått låne min gamle duron da, 800 @1016 mhz men det har blitt fint da, klokka noe mer nå? jeg "dreper" deg hvis du svir den, sånn som du har en vane til å gjøre. Håvard Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Håkon, du kunne jo nevne at du har fått låne min gamle duron da, 800 @1016 mhz men det har blitt fint da, klokka noe mer nå? jeg "dreper" deg hvis du svir den, sånn som du har en vane til å gjøre. Håvard Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 N A J S!!! 8) 8) 8) var det vanskelig å fikse plexi foran? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 på tide at noen sjønner at store vinduer er STYGT. nicest med 1 lite eller 2 små (litene ) så ikke så veldi imponerende ut når katodene var av. hva med å lakkere det litt? boks gul lakk så kan du jo kansje kopiere litt av dette. www.home.no/yngvejos . Jeg skal lakkere midten av fronten min svart snart. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Til DR.X, ja det er en BIE, og temp kommer an på om jeg kjører lydløst eller støvsuger Ligger på 39 nå(lydløst) med lånt Duron, hehe.. Men hadde omtrent 40 grader på XP2200+@2,1.. Med viftene på turbo, så er det klart at tempen synker betraktelig... sINNsRo: Vannet er brunt fordi det "liksom" skal reagere med UV-lyset jeg har, det gjør ikke det og det ser ikke veldig bra ut Black_sabbath: Nei, lim det på med silikon. Yngvejos: det er lakka fra sølv til svart, men jeg vurderer et litt mer fargerikt utseende :wink: Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 TAKK!!! skal legge ut bildene når jeg er ferdig... 8) Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 HEY!! lik radiator OG vifte som meg!! modden var nice.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!! NEi, jeg har stor vindu selv, og de er no dritt! Hele døre har blitt skjeiv, så jeg må bruke masse kraft for å presse på plass døra, det går ikkeå bruke den (geniale?) dør handtaket lenger, jeg må skru den fast Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 og foressten... STORE VINDUER ER TØFFE!!! NEi, jeg har stor vindu selv, og de er no dritt! Hele døre har blitt skjeiv, så jeg må bruke masse kraft for å presse på plass døra, det går ikkeå bruke den (geniale?) dør handtaket lenger, jeg må skru den fast Hmm.. Ikke helt bra.. Jeg valgte å ta små vinduer fordi kassa ikke er særlig pen med alle ledningene og hjemmelaga vanntank :oops: Man vil jo bare se det som er "pent" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå