jonna_nett Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hallo. Lurer litt på å bestille deler og Pc fra best-buy og/eller datakjeden. Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Best-buy er Expert sin "nettbutikk". Datakjeden er som regel alltid dyrere enn f.eks. Komplett. Til gjengjeld har de en del butikker rundt om kring. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bestilte meg ein mobil frå Best-Buy, men dei klarte og sende meg feil pakke, fekk meg 5 mobila eg ikkje skulle ha, men ein telefon og det var ordna, var ein hyggelig fyr eg snakka med. Fekk rett mobil eit par dagar seinare. Så egentlig god erfaring med Best-Buy. Lenke til kommentar
jonna_nett Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Vurderer nemlig å kjøpe Pc fra best-buy og kanskje noen deler fra datakjeden. men vil noen påstå at det er trygt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Datakjeden har jeg bare gode erfaringer med. Men da ved kjøp lokalt i butikkene. Hvis du ikke skal gå i butikken er det absolutt ikke vits å betstille fra datakjeden... da er en av de andre, mye billigere nettbutikkene å foretrekke. Bestbuy har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har bestillt printer på bestbuy, den er en fin printer, og pakka kom raskt og ingen problemer. Nå har jeg ikke vært i kontakt med de etter det, så det er kanskje ikke så verdifull erfaring. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis du skal kjøpe noe i oslo, vil jeg anbefale www.digitalimpuls.no, da de stort sett har helt ok priser i forhold til andre nettbutikker. Og de har samme priser som i butikk og på nettet. Lenke til kommentar
jonna_nett Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis du skal kjøpe noe i oslo, vil jeg anbefale www.digitalimpuls.no, da de stort sett har helt ok priser i forhold til andre nettbutikker. Og de har samme priser som i butikk og på nettet. Har egentlig sett litt på Denne PC-en. Den er også innenfor mitt prisnivå. Av deler så er det eldre SD-RAM som jeg trenger, og det så det ikke ut som om de hadde der (digitalimpuls) noe som de har helt opp i 512 MB på datakjeden. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har bare positive erfaringer med bestbuy, er noen år siden jeg handlet hos dem, men da var hvertfall kundeservicen på topp. Varene ble levert på rekordtid, husker jeg bestilte en mobil på en tirsdag ettermiddag/kveld, onsdag var det hentelapp i postkassen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det er ikke på leveringstid du måler god kundeservice. Endret 24. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har kjøpt 2 ganger fra best-buy. Kjøpte et logitech x-530 og ett sett med elektriske tannbørster. Veldig fornøyd begge gangene, billigst også faktisk. Gikk veldig raskt å få varene, og full ordresporing osv. Har ikke hatt noe kontakt med de etter det, så aner ikke noe om service ved f.eks problemer, men de er ihvertfall seriøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå