Gå til innhold

De sykeste drømmene dere har hatt!

Torstein

Anbefalte innlegg

Fortell i vei. Min handlet om at jeg gikk opp av sengen, datt laaaaaaaangt ned der jeg ble tatt i mot av en trampoline, føk opp igjen i luften og plutselig spilte jeg fotball... Slik gikk det videre:P Har nok blitt litt inspirert av Jokke sine drømmer fra bladet "Pondus"

.

Endret av Torstein1492
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drömmer skjeldent, men sist jeg drömte var det noe skikkelig ekkelt.

Jeg husker ifra jeg satt inne på mitt rom på hybelen. Der satt jeg i soffan og röyket, hele hybelen var mörk, det eneste lyset var blått og kaldt. Ved siden av meg satt Pappa og drakk vin, vi sa ingenting, jeg kakket av aska i vinglasset uten at han merket det.

Husker også det var noe på pcn min på skriveborde som spiltes av, South Park, Prison Break elns.

Jeg kunne höre at noen kom utenfor huset, og av en eller annen grunn visste jeg at det var mamma. Så jeg sprang til kjökkenet og kasta röyken i vasken. Hun kom inn döra og hadde masse ting i hånda, deler av möbler osv i grå alluminium, vi sa ingenting. Men hun gikk inn på min ene hybelkamerat sitt rom, jeg fulgte etter.

Rommet var tomt og stövete, hun la ifra seg tingene og gikk ut. Jeg så det var hjelpe utstyr for handikappete mennesker. Jeg gikk etterpå forsiktig mot den andre hybelkameraten min sitt rom, jeg åpnet döra. Rommet var gigantisk og mörkt, men langt langt bort i horisonten så jeg en siloutte av noen som satt i fosterstilling i hjörnet.

Der våkna jeg, ble livredd og kröp inntill kjäresten min, så sovna jeg igjen :)

Alt gikk veldig seigt og sakte, var ikke noe mye til lyder heller.

Har foresten skifta hybel nå^^

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Drömmer skjeldent, men sist jeg drömte var det noe skikkelig ekkelt.

Jeg husker ifra jeg satt inne på mitt rom på hybelen. Der satt jeg i soffan og röyket, hele hybelen var mörk, det eneste lyset var blått og kaldt. Ved siden av meg satt Pappa og drakk vin, vi sa ingenting, jeg kakket av aska i vinglasset uten at han merket det.

Husker også det var noe på pcn min på skriveborde som spiltes av, South Park, Prison Break elns.

Jeg kunne höre at noen kom utenfor huset, og av en eller annen grunn visste jeg at det var mamma. Så jeg sprang til kjökkenet og kasta röyken i vasken. Hun kom inn döra og hadde masse ting i hånda, deler av möbler osv i grå alluminium, vi sa ingenting. Men hun gikk inn på min ene hybelkamerat sitt rom, jeg fulgte etter.

Rommet var tomt og stövete, hun la ifra seg tingene og gikk ut. Jeg så det var hjelpe utstyr for handikappete mennesker. Jeg gikk etterpå forsiktig mot den andre hybelkameraten min sitt rom, jeg åpnet döra. Rommet var gigantisk og mörkt, men langt langt bort i horisonten så jeg en siloutte av noen som satt i fosterstilling i hjörnet.

Der våkna jeg, ble livredd og kröp inntill kjäresten min, så sovna jeg igjen :)

Alt gikk veldig seigt og sakte, var ikke noe mye til lyder heller.

Har foresten skifta hybel nå^^

Creepy..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

var en gang jeg drømte at jeg var ute og skulle ta siste rest av julehandelen rett før jul, men så ble alle butikkene plutselig forvandlet til matbutikker i det jeg gikk inn døra. tror det må ha vært den eneste drømmen hvor jeg ikke ble glad for å se mat

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...