Gå til innhold

Kontinuerlige plussgrader i januar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
http://met.no/observasjoner/oslo/Oslo-Blindern/index.html

For en nedtur dette er. Det regner i Januar og ikke bare i en kort periode. Hele tida!

Sånn går det når kapitalisme og grådighet slippes løs fritt.

Fitte-Røkke og fitte-Hagen................................ De har ødelagt vinteren for meg.

Tvila på at dei to har så mykje å sei om klimaet, eg ville heller sakt Fitte-USA og Fitte-Kina

Lenke til kommentar

For en nedtur dette er. Det regner i Januar og ikke bare i en kort periode. Hele tida!

Fitte-Røkke og fitte-Hagen................................ De har ødelagt vinteren for meg.

Nå stemmer ikke overskriften helt. Siden du linker til viser minusgrader for 12 av 19 dager så langt denne måneden. Og hva i alle dager har kapitalisme eller Røkke å gjøre med temperaturen?

Lenke til kommentar

Nå stemmer ikke overskriften helt. Siden du linker til viser minusgrader for 12 av 19 dager så langt denne måneden. Og hva i alle dager har kapitalisme eller Røkke å gjøre med temperaturen?

12 dager av 18 har døgntemp. på pluss. Hvor har du sett hen?

Lenke til kommentar

Hvert jævla år kommer noen med slike påstander, og hvert jævla år tilbakevises de når noen drar opp en link som viser at det ikke er så unormalt, eventuelt at dette har skjedd mange ganger før, til og med for hudre eller to hundre år siden, og så ebber diskusjonen ut i en debatt om CO2.

Vi sitter fremdeles igjen med en global temperaturVARIASJON på 0.2 grader på flere tiår... en langt mindre variasjon enn det vi har sett i tidligere tider, og folk mister fullstendig hodet!

Lenke til kommentar

De trenger ikke å bekymre dem, snart legger vår eminente finansminister en miljøavgift på strømmen slik at du vil ønske deg varmen tilbake når kulden setter inn :p

Lenke til kommentar
Hvert jævla år kommer noen med slike påstander, og hvert jævla år tilbakevises de når noen drar opp en link som viser at det ikke er så unormalt, eventuelt at dette har skjedd mange ganger før, til og med for hudre eller to hundre år siden, og så ebber diskusjonen ut i en debatt om CO2.

Vi sitter fremdeles igjen med en global temperaturVARIASJON på 0.2 grader på flere tiår... en langt mindre variasjon enn det vi har sett i tidligere tider, og folk mister fullstendig hodet!

Utslagene er større jo lenger mot polene man er og jo kaldere årstiden er.

Lenke til kommentar

Nå nå, ikke rart de transvetittene i Nepal trenger hjelp. De blir jo negativt omtalt av folk i fjerne land som aldri har møtt dem ;)

Uansett. Til alle dere som omtale våre kjøre politikkere så varmt. Det er jo folk selv som har 'valgt' at de skal være der...

Det er en teori som sier at problemene i verden kommer av for mange dumme mennesker, og at problemene bare vil bli større siden smarte folk som regel får færre barn enn dumme folk :)

Lenke til kommentar

Ikke enda en klimadiskusjon... :thumbdown:

Begynner så smått å bli lei, det går ikke en dag uten at man hører om co2, global oppvarming og poler som smelter.

Staten tar dette som verdens undergang, og snart skal de vel ha skatt på hver eneste promp også, men pumpe gass og olje gjør de med god samvittighet.

Skal staten være miljøvennlig så får de slutte å pumpe olje og gass og heller investere penger fra oljefondet i forskning på alternativ energiutnyttelse (type gjøre solcellepanel mer effektive). I Norge kommer det hvert år nok energi fra sola til å dekke norges energibehov langt over 1000 ganger. Å utnytte det er miljøvennlighet det! Selge teknologien til andre land kan vi også.

Det at klimaet endrer seg kan vi ikke gjøre så mye med før vi kan styre hvordan sola oppfører seg, vulkanutbrudd og jordas bane rundt sola.

Den lille istid.

Vær kritiske!

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Regner? Bullshit.

Her er det snø og is og kaldt.

Var såvidt jeg kom meg inn i bilen i dag å. dørene hadde fryst fast. Og var et helvete å få start på.

ja til global oppvarming. Lei av vintern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...