Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hallo PCen min lider av et problem og rebooter ofte og når jeg ikke er til stede så gjør den det også, åssen gjør jeg at jeg ikke må trykke på bruker kontoen min hver gang jeg skrur på PCen, bare at den går rett til Desktop? Taker til alle svar. Endret 19. januar 2008 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Start-kjør-control userpasswords2-fjern kryss for at brukere må angi passord. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Start > kjør > "control userpasswords2" Merk kontoen du vil logge automatisk inn med og ta bort haken på "spør etter passord" eller noe lignende. Mener det er slik det funker, men det er veldig lenge siden jeg har gjort dette på xp selv. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Last ned zip-filen som er vedlagt. Åpne filen inni i notepad og endre "Brukernavn" til din bruker. Bruk ""! Hvis du har blankt passord, lar du det stå "" etter passord. autologon.zip Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tusen takk alle sammen for så raske svar, har fikset det nå og det funket, så jeg setter den som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå