Knuta83 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg vannkjølingssett, men har ikke helt bestemt meg for en pumpe. Jeg vurderer denne billige mist pumpen: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...amp;mcat=14s267 Den er billig, stillegående og har den har en tank. Høres jo perffekt ut, men den er ikke den som gir mest flow. den pumper ikke mest liter i timen. Har lest denne guiden på HW: http://www.hardware.no/artikler/betydninge...ingssytem/23408 Har noen noe erfaring med den pumpen? Klarer den å pumpe for HK, skj.kort, chipset og en stor radiator? Endret 25. januar 2008 av Knuta83 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei. Selv bruker jeg denne pumpen på denne loopen: Pumpe -> rad 2x120 -> CPU -> rad 1x120 -> gpu -> pumpe. Har ikke fått testet noen andre pumper i loopen min. Slik at jeg kan egentlig ikke sammenligne den med noe. Men hos meg virker den fint. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har hørt at den tanken har sprukket hos noen, men er ikke noen selvfølge selvfølgelig. Er budsjettet stramt er den vel grei. Men hadde jeg kjøpt de beste delene ellers, hadde jeg kjøpt en bedre pumpe også. Åssen deler har du i loopen ellers? Lenke til kommentar
Knuta83 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hei. Selv bruker jeg denne pumpen på denne loopen: Pumpe -> rad 2x120 -> CPU -> rad 1x120 -> gpu -> pumpe. Har ikke fått testet noen andre pumper i loopen min. Slik at jeg kan egentlig ikke sammenligne den med noe. Men hos meg virker den fint. jo takk, tenker jeg kjøper meg den pumpen. Lenke til kommentar
Knuta83 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Har hørt at den tanken har sprukket hos noen, men er ikke noen selvfølge selvfølgelig. Er budsjettet stramt er den vel grei. Men hadde jeg kjøpt de beste delene ellers, hadde jeg kjøpt en bedre pumpe også. Åssen deler har du i loopen ellers? joa, jeg skjønner hva du mener. Pumpa burde stå i stil, men jeg ønsket først og fremst å få vite hvilken betydning en god pumpe har. Det er fordi jeg føler at microplex overdriver betydningen. Også selvfølgelig hvor god den pumpa egentlig er. Så langt har jeg ikke helt bestemt meg for alle delene, men jeg går stort sett for et budsjett anlegg. Satser dog veldig mye på en god radiator (kanskje også kjøpe to). Dette er fordi jeg skal ha den på lavest mulig støynivå. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tror du gjør rett i å legge mest i radiator. Har selv en god radiator og en dårlig blokk. Men det er jammen meg stille og kaldt inni der Pumpen er det sikkert noen som vil krangle på også (hydor L30). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå