fenix` Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hei jeg vil gjerne gjøre noe med pcn så har jeg tenkt på å skjære ut noe lyn formet i siden å ha grønne lys som blinker inni... blir det "ok" ? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Blir sikkert glimmers det Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Blir sikkert NICE det! =) Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Blir sikkert tøft det =) Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Blir sikkert fint det :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hmm.. Lyn ja.. Hvilket kabbiz har du? Skal det dekke heile sia? Bruker du Dremmel? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvis du får skåret ut lynet fint så er vel det toppers Men å ha blinkende lys inni der er vel litt i det meste laget hvis du ikke skal irritere folk på lan Du bør nok ha en bryter der Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvis du får skåret ut lynet fint så er vel det toppers Men å ha blinkende lys inni der er vel litt i det meste laget hvis du ikke skal irritere folk på lan Du bør nok ha en bryter der jaa.. Kjøpe deg den Controll greia på microplex..... DEr kan du vælg blink osv! =) Lenke til kommentar
fenix` Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 skal ha sound control ja.. men tror jeg tar bøått lys istedet nå har jeg et gammelt kjedli hvitt kabinett til han som lurte.. å jeg bruker ikek dremel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå