fredrl Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har ei tre år gammel maskin av typen Acer Travelmate 4001. Siden jeg kjøpte den har den vært utallige ganger inne på rep. Første gangen sluttet DVD-brenneren å fungere, og ble byttet ut. Samtidig ble også tastaturet byttet ut og viften renset (vel 6 mnd etter kjøp). Deretter har den vært 3 ganger inne for defekt strøminntak (å heve kjøpet var uaktuelt fra både selger og Acer Norge sin side). Siste nytt nå er skjermen, der lyset forsvinner når den føler for det, hovedsakelig etter å ha stått i hvilemodus/slått av lys manuelt/lukket igjen lokket. Er det flere som har dårlige erfaringer med Acer, eller er det bare jeg som har hatt uflaks? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har hatt Acer en gang og den funka alt 100%! Er vel bare du som har hatt ekstrem uflaks Men jeg tror at du har kjøpsloven på din side siden den har vært så mange ganger på reprasjon..?? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har ei tre år gammel maskin av typen Acer Travelmate 4001. Siden jeg kjøpte den har den vært utallige ganger inne på rep. Første gangen sluttet DVD-brenneren å fungere, og ble byttet ut. Samtidig ble også tastaturet byttet ut og viften renset (vel 6 mnd etter kjøp). Deretter har den vært 3 ganger inne for defekt strøminntak (å heve kjøpet var uaktuelt fra både selger og Acer Norge sin side). Siste nytt nå er skjermen, der lyset forsvinner når den føler for det, hovedsakelig etter å ha stått i hvilemodus/slått av lys manuelt/lukket igjen lokket. Er det flere som har dårlige erfaringer med Acer, eller er det bare jeg som har hatt uflaks? De nye acerne nå har jo fått toppkarakter i de fleste testene. Er nok litt uflaks og litt dårlig maskin også. Lenke til kommentar
fredrl Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Men jeg tror at du har kjøpsloven på din side siden den har vært så mange ganger på reprasjon..?? skulle tro det, men dem nekter.. lang historie kort: selger skylder på Acer og Acer på selger.. er i dialog med selger nå, men foreløpig er det nekt.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 forbrukerrådet neste da Men du har loven på din side. Lenke til kommentar
fredrl Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 forbrukerrådet neste da Men du har loven på din side. saken denne gangen er jo at denne feilen er fikset, og at det nå er en annen feil som er oppstått. Vi godtok rep tredje gang for å få saken ut av verden, men det er hele tiden nye feil som oppstår.. kan jeg fortsatt kreve å få hevet kjøpet når feilen er fikset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå