Ellica Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) I går var jeg maks uheldig på en middag der vesken min falt på gulvet og et stolbein ble satt oppå den i samme sekund. Resultat: knust mobilskjerm... Det største problemet er at ikke EN av kontaktene mine lå på SIM kortet, så nå er jeg ganske lost i jobb-verdenen og ellers. Men telefonen funker, problemet er jo at jeg ikke ser hva jeg driver med. Så: kan noen av dere som har denne tlf gi meg nøyaktig beskrivelse hva jeg trykker for å kopiere alle kontaktene over på sim kortet? Tusen takk!! Endret 19. januar 2008 av Ellica Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 En lettere ting må da være å få den kobla til pcen din med kabel, også henter du kontaktene fra programvaren din Lenke til kommentar
Ellica Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 En lettere ting må da være å få den kobla til pcen din med kabel, også henter du kontaktene fra programvaren din Vettuva...jeg tenkte det akkurat etter jeg hadde postet innlegget og skulle skrive det inn her... Skikkelig AHA opplevelse! Men takk for tipset Det funket!! Jippiii Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Værsågo du Endret 19. januar 2008 av ElemeNts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå