Forumforumforum Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ble bra det. Hvor mye senker settet? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Ble bra det. Hvor mye senker settet? Settet senker 30mm cirka. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg ringte til statens veivesen. Skal nemmelig godkjenne senkesettet i vognkortet. De sa man trengte tuv papirer, papirer på forstillingskontroll, vognkort del 2 om man har det, lysene burde være justert. Det var vel det, tror ikke jeg har glemt noe. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Der ja! Endelig noen som har sjekka opp.. Mangler bare spoileren på bakluka nå, da blir bilen sikkelig nais Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Der ja! Endelig noen som har sjekka opp.. Mangler bare spoileren på bakluka nå, da blir bilen sikkelig nais Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Den kommer! Bare lurer på om jeg skal få den lakkert med en gang, eller om jeg skal satse på å få tak i noen skjørt først. Viggen/aero-styling er jo mangelvare, så det kan jo fort ta sin tid og vente på det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skal du ha flere ting som må til lakkering hadde jeg tatt det samlet. Blir billigere å lakke flere deler samlet enn hver for seg, da man slipper å blande lakk flere ganger Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, var det jeg så for meg. Men samtidig er det litt kjipt og måtte vente et halvt år for eksempel. Skal stikke innom nærmeste lakkingsverksted og høre hva de tar for lakkering av spoileren. Er det en ubetydelig liten sum, kommer jeg nok til å lakkere den med en gang. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan jo vere viss de lakker noe i samme farge fra før so kan de bare spraye over den, da skal det ikke bli så dyrt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lakkeringsverksted har stort sett startpris, så det kan koste 1200 å lakkere ett par øyelokk - og kanskje 1500-2000 å lakkere et par øyelokk og en grill. Liten sjanse for at de har en Saab med akkurat samme fargekode inne til lakkering. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Der jeg opprinnelig er i fra, så er det en del Saaber innom. Det er en del Saaber i den byen for og si det sånn. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hehe nei akkurat det skal ikke du bekymre deg for Oddvar Knus, det må da vere en av dei plassene i Norge det er flest SAAB-ar pr. 1000 innbyggarar... Hjelper også litt på at lakkeringsverkstedet ligger rett vedsiden av Saabverkstedet Endret 30. januar 2008 av alexsnader Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du mangler jo noe som er alfa på en Saab "turbo" men ellers en fin bil. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Du mangler jo noe som er alfa på en Saab "turbo" men ellers en fin bil. Så klart, men dette er førstebil. Turbo blir det garantert neste gang. Vurderte det, men blir fort dyrt for en fattig student hvis ting skulle begynne å bli ødelagt på en turbobil. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg så bildet av bare felgen ble jeg litt skeptisk, men når jeg så bilde av felgene på bilen myknet jeg. Ble veldig bra sammen med senkinga! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg så bildet av bare felgen ble jeg litt skeptisk, men når jeg så bilde av felgene på bilen myknet jeg. Ble veldig bra sammen med senkinga! Tro meg, det ser bedre ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Da er vingen lakkert og montert, skal prøve å få tatt noen bilder iløpet av kort tid. Har også bestemt meg for å lakke opp igjen støtfangeren fremme da denne har en del riper på seg, spesielt helt nede, samt rette opp og lakkere opp igjen skjermen på høyre side fremme. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Så lenge fjærene er TÜV-godkjent, så skal det ikke være noe problem i å senke bilen. Flott bil! Birger Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Så lenge fjærene er TÜV-godkjent, så skal det ikke være noe problem i å senke bilen. Flott bil! Birger Bilen er senka den, og alt ser ut til å være i skjønneste orden. Lurer litt på forstillingskontroll, men det virker ikke som det er spesielt nødvendig. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det finner du jo fort ut når dekka dine blir slitt på sidene Men bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå