ekl1tz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg lurte på om det er mulig og leie en bærbar pc fra en butikk? Eksempelvis Thorn eller lignende? Jeg trenger enn mens jeg venter på min utenlands bestilling av maskin Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg lurte på om det er mulig og leie en bærbar pc fra en butikk? Eksempelvis Thorn eller lignende? Jeg trenger enn mens jeg venter på min utenlands bestilling av maskin Er bare å spørre det, men har aldri hørt om at butikker leier bort pc-er, er jo lett å stjele de da. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Joda, det går an å leie maskin hos Thorn. Link Maskinene registreres jo på deg, så at de blir stjålet er ikke en sak i det hele tatt. Forsvinner den, må leietakeren betale. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du kan "leie" en gratis i opptil 30 dager hos Elkjøp Litt sleipt, men det funker bra og Elkjøp er jo selv ganske sleipe innimellom... Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Er klar over dette, har vurdert det Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tegner man et bindende leieabonnement for en viss periode, eller er det bare månedsløpende? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis en leser det som står på sidene til Thorn vil en se at det er kredittkjøp, ikke leie av bærbar PC. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ikke nødvendigvis Det står leie på alle maskinene, men du kommer til denne siden om du trykker der. Ring og spør. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er jo faktisk nesten så det kan lønne seg.. hvis man sammenlikner det å leie med å kjøpe en ny PC til 12000 hvert tredje år, kommer det jo faktisk ikke så ille ut. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er jo faktisk nesten så det kan lønne seg.. hvis man sammenlikner det å leie med å kjøpe en ny PC til 12000 hvert tredje år, kommer det jo faktisk ikke så ille ut. Vanligvis er leie/leasing på 3 år, og prisen tilsvarer som oftest kredittkjøpsprisen (noe lavere for leie/leasing i bedriftssammenheng). Dvs kostnaden vil alltid være høyere enn å kjøpe. For privatpersoner vil aldri leie lønne seg. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Aha, synes det var noe rart om de leide bort på månedsbasis ja. Selvsagt lønner det seg å kjøpe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå