kake_fisk Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er det noen som vet om et bra og gratis filmredigerings program? Jeg har camtasia studio, men jeg er ikke så fornøyd med det. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er det noen som vet om et bra og gratis filmredigerings program?Jeg har camtasia studio, men jeg er ikke så fornøyd med det. Windows moviemaker Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 du kjønte kanskje at jeg ikke varut etter det... -_- men jeg har lyst på sony vegas, men alt for dyrt noen som vet et bra? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Digital foto og video > Videokamera > Videoredigering og video. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 okay, takk. men er det noen som kan anbefale et godt program? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 se her tok meg 2 sek å finne med "free video editing" i google... når det er sagt, er det ikke min jobbå vurdere de programmene, da jeg bare har brukt vegas/adobe premiere elements Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 jeg ville helst hat en anbefaling av noen som har brukt et program og er fornøyd med det, ikke bare et raskt søk på google... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 han som har skrevet den siden, har jo antakelig testa de... hvis du går inn på den siden og velger det du synes virker best, har du antakelig et bedre utgangspunkt enn en av oss som kanskje bare har testa ETT av de programmene... Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 ja du har et poeng der men når jeg tenker meg om tror jeg faktisk at jeg har pinnacle liggende på loftet :o Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 da er vel det mer enn bra nok Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 ja, håper jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå