Corleone Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Har hørt at Panaflo flytter mest lufmengde i forhold til støynivå, men det er det stort sett bare amerikanere som påstår. Her i europa er det Papst som gjelder. Vet ikke hvilket merke som er best... Hvordan har du tenkt å feste 120mm-vifta? Tror ikke du bør feste den til Alphaen siden det kan blir for tungt... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Har faktisk tenkt og feste den med litt hyssing. Ser ikke særlig kult ut men det gjør nytten helt til jeg får Plexi og neonwire. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Morsomt og mimre tilbake på min første post... Det er snart 1år siden.. Morsomt og se hvor mye man kan forandre seg på et år. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Stilig! I denne tråden er også en av mine første poster *mimre* Rart hvor fort tida går... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme med det GTS (Asus) kortet jeg har fått lånt av en kompis...kunne ha vært artig å sett ansiktet hans når han fikk det tilbake med DE store ram-kjølerene :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Huff. Dette var den første posten min. Nå er den vekke. Enda en grunn til og ikke bytte til det nye forumet som imho er dårligere. EDIT: Beklager at denne ble bumpet. En helt meningsløs tråd ( nå er den det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå