Ni kon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Skikkelig idiotisk spørsmål for mange. Kjøpte i sommer en ps3 på lefdal. Kan jeg spille av denne filmen på denne: http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=75327 ??? Noen som vet? Kan Sony med sine oppdateringer gjøre spillern min plutselig soneindelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) det har da alltid vært sone indelt på blu-ray. Sone A og vi er Sone B hvis jeg ikke husker feil så nei du kan ikke spille av den. med mindre den egentlig er sone fri. i følge denne siden kan du ikke spille av denne filmen http://Blu-ray.liesinc.net/ men det er jo ikke så lenge du kan kjøpe den f.eks på play.com Endret 19. januar 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Skikkelig idiotisk spørsmål for mange. Kjøpte i sommer en ps3 på lefdal. Kan jeg spille av denne filmen på denne: http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=75327 ??? Noen som vet? Kan Sony med sine oppdateringer gjøre spillern min plutselig soneindelt? Blu-ray avspilleren er i utgangspunktet soneinndelt. Er enkelte filmer som ikke har sonesperre, men jeg vet ikke om den du linker til er en av disse. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Faen ta Sony! Hvordan gjøre jeg min ps3 sonefri? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Faen ta Sony! Hvordan gjøre jeg min ps3 sonefri? tror ikke det går Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvordan gjøre jeg min ps3 sonefri? Da tror jeg nok du trenger brekkjern, komponenter, loddebolt og duct-tape. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Denne filmen er ikke sonefri nei. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Og da begynner vi å se medaljens bakside over at HD DVD ikke vant krigen... Hvis jeg kjøer Linux på min PS3, vil det da gå? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og da begynner vi å se medaljens bakside over at HD DVD ikke vant krigen... Hvis jeg kjøer Linux på min PS3, vil det da gå? Nope.. Tror neppe noen distroer klarer å dekode Blu-ray.. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og da begynner vi å se medaljens bakside over at HD DVD ikke vant krigen... Soneinndeling er en av grunnene til at mange filmstudioer valgte blu ray. -Så sånn er det. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvis du vil se den filmen der er det uansett bedre å få kjøpe den som sone B over helga enn å aldri få kjøpt den på HD-DVD... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 For øyeblikket så er det mange blu-ray filmer som er ABC. Men når br tar over for dvd så blir de nokk mer strenge med sone inndelingen. Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Og da begynner vi å se medaljens bakside over at HD DVD ikke vant krigen... Soneinndeling er en av grunnene til at mange filmstudioer valgte blu ray. -Så sånn er det. HD DVD har også mulighet for soneindeling, og det ville garantert blitt tatt i bruk dersom HD-DVD hadde vunnet "krigen" Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kjøpte min PS3 i US, den spiller av blu-ray filmer som er kjøpt fra amazon.com, co-uk og play.com.. og i tillegg et par filmer jeg har kjøpt her i Norge Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kjøpte min PS3 i US, den spiller av blu-ray filmer som er kjøpt fra amazon.com, co-uk og play.com.. og i tillegg et par filmer jeg har kjøpt her i Norge +1 Thats how we do biizznizz over here ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå