Mefistho Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sikkert blitt spurt etter dette før, men okey. Altså. Jeg leter etter et programvare som vil ta min VELDIG uorganiserte Mp3 mappe, og rydder det opp i mapper, tagger om navn, eventuelt renamer ikke spessifiserte filer, sletter duplikater osvosv. gjerne laste ned covers. Prøvd meg på en del forsjellige programmer, men enten så får jeg de ikke til å virke som jeg vill, eller så har de ikke de funksjonene jeg leter etter. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Genialt! Har aldri tenkt på om det finnes et slikt program! Henger meg på jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 MediaMonkey er nok et av de programmene som har kommet lengst når det gjelder tagging. Det gjør mange, men ikke alle funksjonene automatisk for deg, men hvis du vil ha system i musikken din så er det faktisk verdt det.. Freebird!... Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 MM ser jo ut til å funke. men syns ikke det er så står forskjell fra Itunes. Mp3Tag fikk jeg ikke noe ut av. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Det finnes (foreløpig) ikke noe mirakelprogram som der du bare markerer en mappe med tilfeldige mp3-filer uten noe som helst tags og elendige filnavn og som plasserer de i mapper, fjerner duplikater og laster ned album art. For at MediaMonkey skal kunne organisere biblioteket ditt, må du ha tagene i orden (den kan hjelpe deg med det, og ofte trenger du ikke gjøre det på mer enn 1-2 sanger pr. album, men det går ikke av seg selv). først da kan MM organisere alt i en valgfri mappestruktur, fjerne duplikater, laste ned album art og mye annet nyttig. I starten må du nok ta i et tak, men når det er gjort er det lett å holde det organisert, og det er helt klart verdt det! Endret 20. januar 2008 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå