aksjetrading Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei. Jeg har nå fått mine lysparaplyer, 2 stk som står på stativ, med konstant lys, + et som står uten paraply og som skal "fille" ut lyset. Dette fungerer ganske så bra. Jeg skal jobbe masse med portrett. Så no jobber eg med å få blitz systemet til å virke slik at jeg får varriert bildene. Jeg har følgende utstyr. SB600 og nikon D80. Itilegg har eg en ekstern blitz uten kjent merke. Det jeg vil: Sette SB600 under en paraply og den andre under en annen, og kjøre disse som synkro. hvordan får jeg dette til? Jeg har kjørt den interne blitzen + SB600 fint, men vil helst ha 2 externe til å virke. Jeg har kjøpt en Hot SHOE, men anner ikkje kordan jeg får dette sammen. All hjelp settes stor pris på. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du må ha to CLS-kompitable blitser for å få automatikk, hvis ikke må du ha blitser som triggrer manuelt på lyset fra den innebygde blitsen, eller trådløsstyring som du plugger i hotshoe-en, der du fremdeles styrer alt manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå