Løve Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 The dawn of a new year brings with it unlimited possibilities. With more than 200 games already announced for Xbox 360 and many more announcements coming, 2008 has all the makings of a monster year. Our purpose in providing a preview of Xbox 360 in 2008 is twofold: We want to help get your mind wrapped around the bevy of promising '08 titles and we want to leave you salivating for more. There are two criteria for making this list: 1. The game's been announced 2. The game is expected for 2008 So before you start writing in complaining that Gears of War 2 isn't on the list, remember that it has not been announced as a 2008 title. Inevitably, some of the games in this preview will be delayed into '09. And (hopefully) there are going to be some big titles announced over the next few months that belong on this list. Consider this a preview of 2008 as things stand at the start of the year. http://xbox360.ign.com/articles/846/846309p1.html Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mange veldig interessante titler vi har foran oss, men frykter også at dette kommer til å bli "floppenes" år. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sålenge Gta IV og Banjo Threeie ikke skuffer har jeg mer enn nok! Har såvidt spilt meg igjennom halvparten av alle titlene jeg skaffet meg ifjor høst! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sålenge Gta IV og Banjo Threeie ikke skuffer har jeg mer enn nok! Har såvidt spilt meg igjennom halvparten av alle titlene jeg skaffet meg ifjor høst! Nettopp. Har så mange gromspill fra i år (og jeg har ikke alle gromspillene, snarere tvert imot) så om spillene i år skuffer enormt vil det egentlig ikke være et problem. Har alltids Orange Box, Mass Effect, Halo 3, Assassin's Creed, Guitar Hero og Crackdown å falle tilbake på, og der alene er det flere titalls timer med fantastisk underholdning. Gleder meg mest til GTA IV, men Far Cry 2, Bully Saint's Row 2, Alan Wake og Alone in the Dark blir bra. Dette er også bare toppen av isfjellet. Det er for mange spill jeg kunne tenkt meg på den listen til at jeg gidder å begynne å ramse opp. Har sikkert klart å overse masse. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjente nettopp en sykelig trang for å slå på boxen når jeg bladde meg gjennom disse sidene. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Merkelig at ikke Star Wars: The Force Unleashed og Prototype er nevnt. Begge spillene ser veldig lovende ut basert på div. trailere. Ellers tror jeg på ingen måte at 2008 blir "floppenes" år. Har stor tro på GTA IV, Saints Row 2, Dark Sector, Dead Space, Brütal Legend + ovennevnte. 2008 blir nok et fantastisk spill år Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Merkelig at ikke Star Wars: The Force Unleashed og Prototype er nevnt. Begge spillene ser veldig lovende ut basert på div. trailere. Ellers tror jeg på ingen måte at 2008 blir "floppenes" år. Har stor tro på GTA IV, Saints Row 2, Dark Sector, Dead Space, Brütal Legend + ovennevnte. 2008 blir nok et fantastisk spill år Skal ha med GTA IV og Saints Row 2. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Horror og RPG delen så jo helt vanvittig bra ut. Condemned 2, Resident Evil 5, Alan Wake, alone in the dark Fable 2, Age of Conan, Lost O., Too Human, Fallout 3 I tillegg kommer Banjo, LEGO Indy og Ninja Gaiden. Overraskende lite skytespill som interesserer.... Endret 20. januar 2008 av Gotham Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hvis desse spela blir so bra som eg vil, blir 2008 eit heilt villt år for min del! Her er dei spela eg kjem til å plukke opp i år: - Rainbow six vegas 2 - Fallout 3 - Too human - Brutal Legend - GTA IV - Ninja Gaiden 2 - SC: Conviction - Mafia II - The Bourne Conspiracy - Saints Row II - Civ. revolution - Tom Clancy Endwar - Halo Wars - UFC 2009 - Burnout paradise - Alan wake - Alone in the Dark - Left 4 Dead - Resident Evil 5 - LEGO Batman - LEGO Indiana Jones - ** Mass Effect DLC Mafia II, og Alan Wake er klart dei spela eg har høgast forventning til. Mafia I er ein av dei kjekkaste spela eg nokon gong har spelt. Heilt utruleg stemning i det spelet. Eg har og høge forventningar på DLC som skal væra på veg til Mass Effect. Here's for 2008 being the year of the games! Cheers! For lommeboka? Not so much. Hvis me seier at dei spela har ein gjennomsnittspris på 400 kroner, så vil dette gildet kosta meg 8400 kroner. :!: Endret 20. januar 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå