Profeten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Ja, som navnet på posten tilsier er jeg på jakt etter gammelt minne. Faktisk så gammelt at de fleste sannsynligvis har kastet det for mange herrens år siden. Finner selvfølgelig på ebay, men de vil enten ikke sende til Norge eller så er det for dyrt. (Og det føles litt teit å leite på internasjonale sider når dette burde være mulig å få tak i i hjemlandet.) Det jeg er på jakt etter er 16MB EDO ram 72pin. (Kan sikkert ta 32 eller 64 også, må være på en brikke) Har et lite prosjekt jeg prøver å få liv i som gjerne vil ha litt mer minne. Kjenner dere til noen steder (gjerne i nærheten av Bergen) som selger såpass gammelt minne, ev om det finnes noen snille sjeler som føler for å bli kvitt noe gammelt rask? (Det begynner å bli noen år siden sist jeg var innom forumet her, litt usikker på plassering, tenkte jeg kunne prøve her om ikke annet) Endret 19. januar 2008 av Profeten Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 kan se om jeg har noe i skuffene mine.... jeg kaster aldri sånt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan prøve Bruktmarked.no, Finn.no, og QXL.no. Du kan også sjekke "Datadeler som gies bort" tråden. Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan prøve Bruktmarked.no, Finn.no, og QXL.no.Du kan også sjekke "Datadeler som gies bort" tråden. Har allerede forsøkt samtlige av de. Er derfor jeg tenkte jeg kunne sjekke om jeg får tak i noen likesinnede som heller ikke kaster noe ("Kjekt å ha" mentaliteten som våre bedre halvdeler ikke er så glad i..) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 pokker. var 100mhz SDRAM jeg hadde, ikke EDO.... er mange år siden jeg hadde EDO, så det er mulig jeg har kastet de eller gitt de bort allerede Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er 99% sikker på at vi har både 16-32 og 64 på jobb. synes jeg så dem igår, skal sjekke på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå