Kitsune Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Heihei, jeg har et spørsmål til alle dere Death Note fans. Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i Death Note notebook? Det hadde vært fint om dere kunne skrevet i et innlegg om en website eller noe lignende, eller butikker i oslo f.eks. Jeg har vært i Outland i Oslo og sett, men de hadde ikke da jeg var der. Men jeg spurte heller ikke da så... =p På forhånd, tusen takk! ^^, Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har en, kan du gi meg navnet ditt og et bilde av deg? Nei seriøst, så det du leter etter er en svart notatbok? Burde vel være på de fleste steder der de selger skolesaker. Lenke til kommentar
Kitsune Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, tenkte på mer til cosplay jeg^^, Skal ikke ha no rimi notatbok jeg =p Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det finner du lett på ebay: http://cgi.ebay.com/09034-COSPLAY-DEATH-NO...5QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Av en eller annen grunn fikk jeg butikken Outland i hodet. Veit ikke om de har den inne, men det er jo en importbutikk, og de tar jo inn mye Anime stuff. Sjekk om de har på denne linken: www.outland.no Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå er jeg ikke helt sikker på om de har det på Outland i Oslo enda, men husker jeg så den bare rett før jul, så det kan jo være verdt en grundigere titt. Kanskje du må spørre etter den. Jeg så den oppå en glassmonter bak kassa. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Meiner der har ein slik ein inne på justmanga.com. Her? Endret 21. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå