Triiiip Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei! Jeg føler at bilde på min Samsung 32" LCD TV ikke blir så bra som mulig. På "standard" bilde hos meg er det: Kontrast - 80 Lysstyrke - 50 Skarphet - 50 Farge - 50 Fargetone - Normal Men jeg syns ikke det blir noe bra bilde. På "tilpasset" bilde vil jeg fikse litt å prøve å få det så godt som mulig innen spilling, og vanlig TV3 og TV2 titting. Noen som kan hjelpe meg å tilpasse? Hva f.eks dere samsung eiere bruker? Link til min TV: http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdtv/le40r87bd.asp Endret 19. januar 2008 av Triiiip Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 kjøp en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325148 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Men er det ingen som er en Samsung TV som kan share hvilke instillinger dere har? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er veldig mange forskjellige typer av Sumsung Tv'er vet du? Lenke til kommentar
Actionchicken Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Samsung LE32R87 Her er Teknofils innstilling av Samsung LE32R87 optimalisert for TV-titting i vanlig kveldsbelysning. Innstillingene vil sannsynligvis også gjelde de andre modellene i Samsungs R8-serie. For at innstillingene skal lagres, må TV-en innstilles på Hjemme (ikke Butikk) i oppsettmenyen når TV-en slås på aller første gang. Bruk knappen Pmode (Picturemode) på fjernkontrollen for velge bildemodus. Bildemodus: Standard Kontrast: 64 Lysstyrke: 60 Farge: 32 Skarphet: 42 Fargetone: Normal Svartnivå: Medium Dynamisk kontrast: Medium Gamma: 0 Fargerom: Bred Samsung LE32R87 - alternativ 2 Her er alternativ innstilling av den 37-tommers Samsung LE37R87 optimalisert for TV-titting i vanlig kveldsbelysning. Bildemodus: Standard Lysstyrke: 51 Kontrast: 69 Farge: 52 Skarphet: 65 Fargetone: Kjølig 1 Bakgrunnsbelysning: 7 Svartnivå: Av Dynamisk kontrast: Medium Gamma: 0 Kantforbedring: På Fargerom: Bred Digital NR (støyreduksjon): Auto Aktiv farge: På DNIE: På MoviePlus: På Strømsparing: Av" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå