Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hadde savnet det , god episode den 1ste *he he* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, det var ganske bra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ****************************Spoilers************************************ -Abrahamsen er død og det eneste Narvestad fokuserer på er at fyr'n ikke tok ut reklamen av postkassa så de måtte tømme'n for han......er det mulig lol ? -På tide at Yngve kom ut av skapet....ble lei av den jævla hintinga til hans legning lol -Nikolai er en sånn typisk sleazeball fjrotiss-type som tror han er så innmari "keeg*...lol ! -Hvis jeg var Pirka hadde jeg nok forlangt en farskapstest av den dama , hun har jo tross alt lurt han før....when will that guy ever learn Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 -På tide at Yngve kom ut av skapet....ble lei av den jævla hintinga til hans legning lol Dette ble vel mer eller mindre avslørt i forrige sesong, skjønner ikke helt hvor du vil med resten av inlegget dit heller. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 [Lekemoderator]Trådstarter: Emnetittelen din bryter retningslinjene på forumet og må fikses! Husk treordsregelen! [/lekemoderator] Synes første episode fungerte bra. Jeg mener kanskje han tar på seg litt for mange roller. Synes ikke presten og kjæresten til Ruth virka troverdige nok. Menmen! Blir spennede å se videre! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Synes første episode fungerte bra. Jeg mener kanskje han tar på seg litt for mange roller. Synes ikke presten og kjæresten til Ruth virka troverdige nok. Menmen! Blir spennede å se videre! Enig i mye av det du sier, i går hadde han nesten for mange roller, vet ikke helt om presten og sånt skal være med framover men. Sesongstarten virket helt greit morsom, ikke like bra som de to foregående sesongene enda, men vi får vente å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det jeg mente var at lenge så ble ikke Yngves legning diskutert selv om det var helt åpenlyst from the get go lol Gi nå dansken en sjanse , vi har jo så vidt fått sett'n jo.... Hva skjedde med Kuram og de andre , kommer de tilbake ?? Endret 21. januar 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg