Gå til innhold

Counter Strike og Everquest forbys i Brasil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, ser ut som Thompson har en Sauron finger i alle land. Begynner å mistenke at han har laget ringer og gitt til forskjellige "folkeslagene" mens han i hemmelighet har "one ring to rule them all" på sin finger og styrer nå alle med de andre ringene til sin vilje.

Ah sukk, i en verden med så mye vold og kriging så synes jeg det er direkte motbydelig at de angriper noe slikt som spill. Det er faktisk andre ting de kunne bruke tid og resurser på men de er så opphengt i at spill er vondt og hele pakken at de ikke ser forbi sitt eget nesegrev.

IOGT kaller jeg dem for, innkludert THompson, Idioter Og Gamle Tullinger.

Lenke til kommentar

Haha Everquest? omg...ja så voldelig og fælt det er å drepe store pixel edderkopper og orcer :D

Og da mener jeg ikke store orcer, men store pixler...hvis man skal si at et spill skal kunne skape et problem med vold burde de vel kanskje rette oppmerksomheten mot litt mer realistiske spill?

Hvis de kan forby Everquest...hvorfor stoppe der?

Lenke til kommentar
Steam kan forby folk i brasil å kjøpe cs. Og å importere fra andre land er ulovlig, regner jeg med da. Kan ikke reglene i brasil så godt :p

Det er nok en del som smugler cdkeys over grensen vil jeg tru ;D

Ikke det vanskeligst å smugle heller. Bare å sette alle CD-keyene på en minnepenn :) .

Lenke til kommentar

Tror folk her glemmer at dette ikke nødvendigvis handler om vold, men avhengighet fra spilling, hvor nettopp Everquest og CS står ganske sterkt.

WoW appelerer vel til et litt mer casual brukermiljø enn EQ, men ellers ser jeg ikke noen grunn til at andre titler skal kunne bli bannet.

Idiotisk ja, dog for personer i andre kulturer, med andre moraler og verdier, er det ikke rent ulogisk at de "bekjemper" dette.

Lenke til kommentar
Tror folk her glemmer at dette ikke nødvendigvis handler om vold, men avhengighet fra spilling, hvor nettopp Everquest og CS står ganske sterkt.

kansje ikke, men ifølge artikkelen så skulle man tro vold var hovedgrunnen

Årsaken skal være at myndighetene mener spillene leder til voldsbruk, og er helseskadelige for brukerne.

Carlos Alberto Simoes begrunnet påstanden med at spillene motvirker samfunnsordenen, angriper demokratiet, og er en trussel mot sikkerheten - intet mindre.

att folk blir avhengige av spill tviler jeg på setter brasil's sikkerhet på spill, dog ikke noe annet ved spilling heller for den del

men spillavhengighet er helt sikkert også en av grunnene, ja

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Steam kan forby folk i brasil å kjøpe cs. Og å importere fra andre land er ulovlig, regner jeg med da. Kan ikke reglene i brasil så godt :p

Ikke det vanskeligst å smugle heller. Bare å sette alle CD-keyene på en minnepenn :) .

Og så stikke minnepennen oppi ræ**a når du går igjennom tollen. :ph34r:

Lenke til kommentar

Og så stikke minnepennen oppi ræ**a når du går igjennom tollen. :ph34r:

Kom på en bedre idé. Man kan jo bare lage en notepad fil med masse cd-keys og sende den til seg selv på e-post :yes: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...