Gå til innhold

Spillserverne: Til Admins på Gamer.no

Kelle

Anbefalte innlegg

Hallo alle Gamer.no admins og brukere.

Får vel starte med episoden i dag, X-Ray, jeg vet ikke om det var deg eller en fake nicker som spillte i dag, men en cheater som spillte under navnet Simen spillte på Gamer.no sin CSS server, en som hadde tatt en demo av han spurte X-Ray hva skal jeg gjøre? X-Ray ignorerte det. Litt senere kom Gamer.no Jonas online og fortalte at han hadde bannet Simen, men i det jeg skjekket opp steam id'en på stats.gamer.no viste det seg at det var Simen ( Cheateren ) Som bare fakenicket Jonas. Vil gjerne vite om det var X-Ray som spillte og igjen minne om alt for liten (Tilnermet lik 0) admin aktivitet på serveren.

Mvh,

Karl Henrik

Endret av Kelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo alle Gamer.no admins og brukere.

Får vel starte med episoden i dag, X-Ray, jeg vet ikke om det var deg eller en fake nicker som spillte i dag, men en cheater som spillte under navnet Simen spillte på Gamer.no sin CSS server, en som hadde tatt en demo av han spurte X-Ray hva skal jeg gjøre? X-Ray ignorerte det. Litt senere kom Gamer.no Jonas online og fortalte at han hadde bannet Simen, men i det jeg skjekket opp steam id'en på stats.gamer.no viste det seg at det var Simen ( Cheateren ) Som bare fakenicket Jonas. Vil gjerne vite om det var X-Ray som spillte og igjen minne om alt for liten (Tilnermet lik 0) admin aktivitet på serveren.

Mvh,

Karl Henrik

Nevermind, har fått svaret mitt, det var en som fakenicket X-Ray OG Jonas i dag. Ingen av dem var online, http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php...amp;player=9997 <- cheater som Fakenicker X-Ray, http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php...amp;player=9996 cheater som fakenicker Jonas.

Uansett dette gjør ikke saken noe bedre at det alldri er admins på. Det vi faktisk tror er admins er fakenickers :|

Gamer.no Jonas = Not active, http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php...amp;player=2495

Gamer.no X-Ray = Not active,

http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php...&player=640

Endret av Kelle
Lenke til kommentar

For det første stemmer det ikke at jeg ikke er aktiv. Sist jeg sjekket er jeg den personen som har spilt 9. mest av alle som har spilt på gamer.no serverne. Grunnen til at det står at jeg er inaktiv på stats-siden er at statsen har vært nede i over 2 uker. Kombinert med at jeg var på ferie i forrige uke, fremstår statsen som at jeg ikke har spilt siste måneden. Men dette er da feil. Jeg har bare ikke spilt siste uken.

I tillegg blir selvfølgelig fake-nickerne bannet fra serverne.

Men du peker på et viktigere problem, og det er at vi er litt for få admins på gamer.no. Dette er vi i ferd med å gjennomgå for å finne nye og bedre rutiner for rekruttering av admins. Jeg beklager at ting er gått litt treigt, men forhåpentligvis vil nye rutiner sørge for at administreringen av gamer.no serverne går mye bedre. Alt blir mye bedre om litt!

Endret av vegaengh
Lenke til kommentar

Note: Gamer.no X-Ray gjør en meget god jobb på gamer.no for tiden. Jeg og han har "sammarbeidet" godt og han har sett igjennom demoene jeg har tatt av cheatere å banne dem. Bra at vi har sånne som han, som tar tak i ting :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Heisann.

Jeg har lagt ned source spillingen min, og gått tilbake til 1,6. Der vi også har servere.

Jeg er langt ifra inaktiv, bare jeg spiller ikke med dere source spillere.

Det med fakenick er vi glad for at dere sier ifra om, slik at vi kan få bannet de som gjør dette. Jeg er kun inne på serveren om noen ber meg banne en cheater/se på kranling/teamflash og/eller andre regelbrudd.

Dere kan alltid komme inn på gamer.no sitt steam-chat rom, der jeg er online ganske ofte. Er jeg ikke der, så er det bare å legge til "martinpalm" på vennelisten, så skal jeg komme inn.

Min steamID er også STEAM_0:0:989138, om dere skulle komme i tvil.

Ha en god jul. :)

Og.. Emm.. Beklager for at jeg ikke har svart, selv om jeg er aktiv på forumet. Aldri lagt merke til at vi har et eget forum for dette. :/

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...