santacruze Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hey, noen som har noen erfaringer med denne pcen? har noen spørs før jeg bestiller. har tenkt min med disse oppgraderinger: Intel 1GB Turbo Memory [+£30.77] or [+£2/month*] og dansk keyboard. prisen blir på 1757 euro som er 13797 Norske kroner. dette er det beste tillbudet jeg kan finde på bærbare og den har topp kvalitet! trenger jeg Uk, eller european power lead? hvor mye vil frakt koste? er det noen problemer med og få den til Norge? Takker på forhånd (sorry for rotete tråd!) Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hey, noen som har noen erfaringer med denne pcen?har noen spørs før jeg bestiller. har tenkt min med disse oppgraderinger: Intel 1GB Turbo Memory [+£30.77] or [+£2/month*] og dansk keyboard. prisen blir på 1757 euro som er 13797 Norske kroner. dette er det beste tillbudet jeg kan finde på bærbare og den har topp kvalitet! trenger jeg Uk, eller european power lead? hvor mye vil frakt koste? er det noen problemer med og få den til Norge? Takker på forhånd (sorry for rotete tråd!) Vi har diskutert Rock i et par andre tråder, ta en titt der. Den ser meget bra ut, min hemsko er små harddisker, jeg må ha minst 320GB. Velg european strømforsyning. Bør være helt uproblematisk å hente den til Norge. I tillegg har Rock veldig kjekk hentepolicy ved garantiarbeid, de tar hele regninga. I det hele tatt har de meget gode kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå