Stangern Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Selvom dette er gammelt nytt kan jeg vel slenge den ut http://www.side2.no/musikk/article1710441.ece Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Beste brusen Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kvalmende smak, og skjønner ikke hvorfor folk liker det der. Makan til smak og behag. Denne vanilla Coke, er den borte fra hyllene eller? Husker da den kom, var en søt smak i de. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Helt for-jævlig Skal aldri drikke det igjen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Plukket opp en boks Dr. Pepper på Helgø Matsenter her om dagen, smakte død og fordervelse. :| Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er ein god drikk. Mandelessens ftw! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 STYGGT!!!!!!!!!! :yucky : Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dr Pepper smaker som om noen har urinert på en stygg boks og latt den stå i 3 dager før de la til 3 og et halvt tonn salt. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Elsker det. Noen som vet hvor man kan finne det i trondheim? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dere har bare ikke smakssans. Jeg syns Dr. Pepper (og Cherry Coke) er kjempegodt. Og Vanilla Coke er det jævligste jeg har drukket på flaske. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Her i Trondheim får du det ihvertfall på den 7-Eleven butikken på hjørnet i Dronningens gt. , de har den sikkert også på de andre 7-Elevene også. Ellers så har de jo den i butikkene innpå Kinoene, men bli vel litt dyrt å handle der etterhvert Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dr Pepper smaker som om noen har urinert på en stygg boks og latt den stå i 3 dager før de la til 3 og et halvt tonn salt. Har du smakt på 3 dager gammelt urin med 3 og et halvt tonn salt? (siden du sammenligner det med dr.pepper) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dr. Pepper > San Sao og saa alt annet for min del. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Dr Pepper smaker som om noen har urinert på en stygg boks og latt den stå i 3 dager før de la til 3 og et halvt tonn salt. Har du smakt på 3 dager gammelt urin med 3 og et halvt tonn salt? (siden du sammenligner det med dr.pepper) Haha, busted! On-topic: Jeg elsker den. "Nam" er hva jeg syns. Endret 27. september 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jeg synes Dr. pepper smaker mannshit! nesten like nasty og kvalmene som vanilla coke eller cherry coke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dr. Pepper er definitivt en "acquired taste". Den blir bedre jo mer du drikker av den, ble det iallefall for meg. Lenke til kommentar
tiiine Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg liker ikke dr. pepper syns den er kvalmende og blir altfor fort doven. Cola! Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg liker ikke dr. pepper syns den er kvalmende og blir altfor fort doven. Cola! Cola! Raflagafwaaaaghh... Det er best. Dr Pepper - æsj. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ææææsj.. men Urge derimot... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syns Dr Pepper er ok, men ikke mer. Vanilla coke smaker HELT forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå