Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dr. Pepper er en like dårlig idé til drikke som Bloody Mary er. Jeg vil hverken ha peppersmak eller tomatsaus i det jeg drikker. Med den logikken vil en flaske Dr. Greves intimsåpe inneholder såpe kokt på en greve. Dr. Pepper smaker mandel, ikke pepper. Det er for øvrig en av de beste brusene i verden, på delt førsteplass med Vanilla Coke og Fanta shokata. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dr Pepper smaker mandel? Seriøst? Sist jeg presset i meg noen dråper syntes jeg det minte mest om kirsebæressens, men mandel, jo, kanskje det? Fikk nesten lyst til å prøve Dr Pepper igjen nå, bare for å finne ut om det er hold i mandelpåstanden din Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dr. Pepper er en like dårlig idé til drikke som Bloody Mary er. Jeg vil hverken ha peppersmak eller tomatsaus i det jeg drikker. Med den logikken vil en flaske Dr. Greves intimsåpe inneholder såpe kokt på en greve. Dr. Pepper smaker mandel, ikke pepper. Det er for øvrig en av de beste brusene i verden, på delt førsteplass med Vanilla Coke og Fanta shokata. Yuck, jeg skjønner at folk er forskjellige men at noen har samme smak som deg klarer jeg ikke å forstå Overrasker meg ikke om du kjøper vanliljesaus til sjokoladepudding og putter et sugerør oppi:P Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dr. Pepper er en like dårlig idé til drikke som Bloody Mary er. Jeg vil hverken ha peppersmak eller tomatsaus i det jeg drikker. Med den logikken vil en flaske Dr. Greves intimsåpe inneholder såpe kokt på en greve. Dr. Pepper smaker mandel, ikke pepper. Det er for øvrig en av de beste brusene i verden, på delt førsteplass med Vanilla Coke og Fanta shokata. Da har ihvertfall vi to HELT forskjellige smaker Klarer ikke Dr.pepper, og IHVERTFALL ikke shokata Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 smaker mandel og det er rævva, ble kvalm den gangen jeg kjøpte det og kasta flaska etter en halv flaske Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Smaker mandelesens ja. Liker mandelpudding, men som dtikke blir det helt feil. Endret 31. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 smaker mandel og det er rævva, ble kvalm den gangen jeg kjøpte det og kasta flaska etter en halv flaske Klarte du så mye?? Klarte maks 4 super jeg.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Yuck, jeg skjønner at folk er forskjellige men at noen har samme smak som deg klarer jeg ikke å forståOverrasker meg ikke om du kjøper vanliljesaus til sjokoladepudding og putter et sugerør oppi:P Det er ingen sammenheng der. Jeg liker ikke Dr Pepper, men jeg drikker gjerne vaniljesaus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har smakt Dr. Pepper en gang på vei til Danmark. Never again, never. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Smaker mandelessens ja. Sært. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dr. Pepper er nam det, prisen derimot! Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kjøpte det en gang for en god stund siden, og jeg tror det er noe av det verste jeg har smakt.. Jeg klarte nesten hele flaska, så måtte jeg tømme resten i vasken. Husker det smakte litt som mandelessens.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kjøpte netopp 5x 0,5l i Sverige og der er den mer sukkeret enn den du får i Norge. Drikket veldig lite tidligere men synes den er god. Blir alltid lei alle brusverianter som er her i Norge at det en får i Sverige eller drikker de selger på narvesen/seven-eleven og delideluca. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dr.Pepper er balsam for sjelen. Min favorittbrus. Er jo ikke så dyr nå lenger hvis man kjøper havlitersflaskene her til lands. Men personlig er jeg en sucker for Dr.Pepper på boks, av god gammel vane. Bl.a. Ultra selger importert Dr.Pepper. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Dr. pepper er klart favoritt brusen! Den gode, krydrede smaken. Også er det et pluss at ingen maser om å få smake når jeg drikker det, for ingen andre jeg kjenner liker det Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den jævelskapen er, helt ærlig, det vondeste jeg noen gang har fått i meg. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Prøvde den på en bensinstasjon nær Jessheim på vei hjem fra Sverige for noen år siden, ikke noe for meg. Endret 12. august 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Alle jeg kjenner syns det er grusomt, men jeg liker den faktisk. Drikker ikke veldig ofte, for det er så søtt. Det smaker vel det samme som cherry cola. Cirka. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Forferdelige saker :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå