steinar2000 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som vet om noen plasser hvor man får tak i boksen i Trondheim? Lenke til kommentar
flippak Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvor kjøper man Vanilla coke? Er den i Sverige? Ja, Gray's American Store AB importerer den til Sverige fra USA. Kjøpte to bokser i helgen på EuroCash på Eda (ved Charlottenberg). Butikken ligger 600 meter fra grenseovergangen, på høyre side. Lenke til kommentar
flippak Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er ikke det den kirsebærcolaen dere prater om? For den er god. Av og til. Men ikke for ofte. Cherry Coke importeres til Norge fra USA av Oluf Lorentzen AS. Selges blant annet i en del Eurospar-butikker her i landet. Cherry Coke importeres til Sverige fra USA av Gray's American Store AB. Kjøpte et par bokser i helgen på EuroCash på Eda (ved Charlottenberg). Lenke til kommentar
flippak Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som vet om noen plasser hvor man får tak i boksen i Trondheim? Prøv Eurospar eller Ultra. Hvis de ikke har, så be dem ta inn brusen fra den norske importøren. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dr. Pepper er digg, men man kan få for mye... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Litt godt i mindre mengder. Men ALT for søtt! Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Veldig god når den er kald, vanvittig fæl om den er varm! akkurat som cola Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Coca Cola er fysj uansett. Skal eg ha cola-smak kjøpar eg Pepsi Max. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 dr.pepper er rett og slett huff cola ftw! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva syns dere om brusen dr. pepper? Forklar hvorfor du liker/ikke liker den, hva du syns om smaken, etter-smaken osv. Det skal jeg fortelle deg, ja. Dr. Pepper er noe av det verste dagens brusmarked har å by på, og for meg er det komplett uforståelig at den er så populær som den tydeligvis er. Jeg aner ikke hva de kan ha gått på, de som konstruerte den drikken. Selve smaken ligner kanskje mest på ordinær Coca-Cola med en god touch av marsipan/mandelessens, altså en helt håpløs kombinasjon. Ettersmaken er kanskje ikke spesielt utpreget, men enhver ettersmak er jo for mye når det gjelder denne brusen. Skygg unna, er mitt råd til alle som ikke har smakt den. Puh, godt å endelig få sjansen til å lette sitt hjerte ang. Dr. Pepper. Dette har jeg ventet på. Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er ikke det den kirsebærcolaen dere prater om? For den er god. Av og til. Men ikke for ofte. Cherry Coke importeres til Norge fra USA av Oluf Lorentzen AS. Selges blant annet i en del Eurospar-butikker her i landet. Cherry Coke importeres til Sverige fra USA av Gray's American Store AB. Kjøpte et par bokser i helgen på EuroCash på Eda (ved Charlottenberg). Hei vet du om de selger Diet Dr.Pepper på Eurocash? Er bare 1måned siden jeg var i USA men savner allerede brusen hehe. Hvis de ikke har den på Eurocash vet du en plass i nærheten av Strømstad? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dr. Pepper er favorittbrusen min. Unik smak og sykt godt. Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dr. Pepper er Utrolig digg!! Syns det er flott at den er kommet såpass til Norge slipper å dra til Sverige for å kjøpe godbrus Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Cherry pepper'n er grisegod, drakk den i statene Endret 24. juli 2008 av M1kk Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Cherry pepper'n er grisegod, drakk den i statene Cherry Pepper? Høres ut som noe de kun selger i himmelen. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Synes det burde bli hardare brus konkurranse her i landet, cherry coke, dr.pepper, mountain dew og vanilla coke er jo fantastiske saker! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dr. Pepper er en like dårlig idé til drikke som Bloody Mary er. Jeg vil hverken ha peppersmak eller tomatsaus i det jeg drikker. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg har ikke noe i mot DrPepper, så sant det er i små mengder. En flaske som jeg kan drikke/nyte en dag jeg syns jeg fortjener det, er utrolig godt. Men jeg hadde ikke klart å nyte den, samt mange(alle) andre brusmerker hver eneste dag. Endret 30. juli 2008 av zeltex Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Drittbrus.. klarer bare ikke smaken av den vanlige, og cherryversjonen er ENDA verre. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ey! Bloody Mary er jo good å drikke! Litt vond i starten, men etter eit par glass så er den fantastisk god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå