REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vurderer å kjøpe en imorra, før jeg skal til tannlegen. DO IT SLAGGOT Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg syntes dr pepper er ganske god, selvom den er ganske så søt. Smaker litt anderledes en hva andre brus gjør og det erlitt spennede. Syntes den smaker som lovehearts ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fysj, for en grusom brus. Syntes det smaker helt.. ja. Yuk! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Husker da jeg smakte driten for en 6 år siden. Var sååå nyskjerrig på hvordan den smakte, da jeg hadde hørt lovord fra venner som hadde vært i USA og ladida. Fant den ved en tilfeldighet på en butikk, og kjøpte den selvsagt. Tror jeg drakk maks 3 slurker; den første slurken for å smake, den andre for å stadfeste at den faktisk var grusom, og den tredje for å være helt sikker på at dette var et bomkjøp. Det eneste bruksområdet jeg fant for denne flaska med drit var i grunn at jeg kunne bruke den som hatt, grunnet flaskens snodige form. Om jeg husker rett smakte den som cola med mandelekstrakt og tonnesvis med sukker og søtningsmiddel. Fysj. Edit: tror jeg faktisk må kjøpe en flaske nå, for å smake om den fremdeles smaker skjit eller ikke. Har faktisk siden den gang lært meg å like: mais, ertestuing, rødkål og surkål. Endret 10. februar 2008 av Der Kommissar Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kjøpte Dr. Pepper en gang i Finnland for 6-7 år siden. Tror der er noe av det styggeste jeg har smakt. Skjønner godt at denne ble en fiasko i Norge. Første slurken var grei, men som kom den heselige karamell/vanilje ettersmaken som minte om god gammeldags kvaleme. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg skjønner rett og slett hvordan folk ikke kan like denne brusen! Den er jo så sinnsykt god! God lukt, smak og ettersmak! Dr. Pepper Lenke til kommentar
flippak Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Her i Norge kan man få kjøpt to forskjellige varianter av Dr Pepper: Den første er tappet på plastflaske i Tsjekkia og importeres av InterBev AS. Inneholder i tillegg til rørsukker også søtningsstoffene acesulfam k og sukralose. Den andre er tappet på boks i USA og importeres av Oluf Lorentzen AS. Inneholder ikke rørsukker, men high-fructose corn syrup. På grunn av de enormt store forskjellene mellom disse to produktene, er også smaken enormt stor. Prøv selv, og du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet en plass på internett jeg kan kjøpe Dr.Pepper, de selger ikke boks eller flaske noen steder her jeg bor. Lenke til kommentar
flippak Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du kan jo ta kontakt med den nærmeste butikken eller kiosken din, og be dem ta inn brusen. Er mye billigere det, enn å bestille på nett. Hvor i landet bor du, sånn omtrent? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Haha, smakte det idag. Fy faen, tror det er det verste jeg har smakt. Smaker klin likt som hostesaft du ikke ville svelge da du var liten. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som vet en plass på internett jeg kan kjøpe Dr.Pepper, de selger ikke boks eller flaske noen steder her jeg bor. Jeg bor på klepp,Rogaland. Lenke til kommentar
flippak Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som vet en plass på internett jeg kan kjøpe Dr.Pepper, de selger ikke boks eller flaske noen steder her jeg bor. Jeg bor på klepp,Rogaland. Du bor jo ikke langt fra Stavanger. Må jo være mulig å kjøpe brusen der, tror du ikke? Lenke til kommentar
flippak Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Haha, smakte det idag. Fy faen, tror det er det verste jeg har smakt. Smaker klin likt som hostesaft du ikke ville svelge da du var liten. Var det brusen på flaske eller boks du smakte? Er nemlig stor forskjell på smaken nemlig. Selv foretrekker jeg Dr Pepper på boks. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har bare smakt Dr. Pepper på flaske, men syns den smakte utmerket. Får se om jeg ikke kommer over brusen på boks en gang. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Hvis det er noen her som bor i nærheten av ski storsenter, så får dere kjøpt både bokser og flasker på ultra Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har bare smakt Dr. Pepper på flaske, men syns den smakte utmerket. Får se om jeg ikke kommer over brusen på boks en gang. Boksen er dog bedre enn flasken. Men drikken er ikke drikkbar uansett; mener nå jeg. Lenke til kommentar
flippak Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har vært en liten snartur i Sverige, og samtidig undersøkt hva slags Dr Pepper som er å få tak i der. Følgende produkter er i salg i Sverige: Dr Pepper på plastflaske, tappet i Sverige av Carlsberg Sverige. Inneholder rørsukker (vanlig sukker). Dr Pepper på boks, tappet i USA og importert av Gray's American Store AB. Dette produktet er identisk med den Oluf Lorentzen AS importerer til Norge. Diet Dr Pepper på boks, tappet i USA og importert av Gray's American Store AB. Inneholder søtningsstoffet aspartam. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Første gong eg smakte Dr. Pepper smakte han medisin ( ), men etterkvart som eg prøvde han meir byrja eg å like han veldig godt. Elskar den sære smaken og den minner meg om sommer. Bra at han er så lett å få tak i. Endret 23. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dr. Pepper minner meg om den irriterende lillebroren til en kamerat av meg. Av han jeg smakte det først. Mulig at det er dette som forringer smaken og opplevelsen av Dr. Pepper.. Lenke til kommentar
flippak Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 I Finland får man kjøpt Dr Pepper på plastflaske, tappet av Sinebrychoff Ab. Inneholder i tillegg til rørsukker (vanlig sukker), også søtningsstoffene acesulfam k og sukralose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå