Centuss Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvor kjøper man Vanilla coke? Er den i Sverige? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Synes Dr. Pepper smakte som hostesaft sist jeg smakte den, derfor har jeg aldri smakt den igjen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvor kjøper man Vanilla coke? Er den i Sverige? Kjøpte den i spania og frankrike. Når jeg tenker meg om, så angrer jeg på att jeg ikke hamstret. Btw. noen som har smakt denne: Kaffe cola! Syyyykt go Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Dette er en av de beste brusene syns jeg, på en måte cola med det lille ekstra, hadde det på Coop mega før, men de sluttet og selge det. Da ble jeg sur Hvor kjøper man Vanilla coke? Er den i Sverige? Kjøpte den i spania og frankrike. Når jeg tenker meg om, så angrer jeg på att jeg ikke hamstret. Btw. noen som har smakt denne: Kaffe cola! Syyyykt go Kaffe cola, høres utrolig merkelig ut. Men det kan jo smake godt, liker Vanilla coke og alle de andre sortene. Hvor får man kjøpt det? Endret 20. januar 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Dr. Pepper var vel det Forrest Gump drakk uhorvelige mengder av under presidentbesøket....? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jepp, var nok det Messi91: Ikke smakt den, men har smakt Pepsi Capuccino da...! Kanskje noe av det samme...?! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 er en stund siden jeg smakte dr.pepper, men det jeg husker er at jeg syntes det ble for mye av den pepper smaken.. bare drikkbart. Men ikke noe jeg ville kjøpe igjen. Holder meg til Colaen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Smakt et par slurker i mitt liv. Merk at det kun er et par slurker, kun for å minnes hvor dritt det smaker Lenke til kommentar
.sere Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Klask og kvalm. Det er det ringeste jeg har smakt. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er ikke det den kirsebærcolaen dere prater om? For den er god. Av og til. Men ikke for ofte. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 looks like shit, smells like shit, guess what it tasts like... kjøpte en boks en gang, tok en slurk, kastet resten... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er ikke det den kirsebærcolaen dere prater om? For den er god. Av og til. Men ikke for ofte. Dr. Pepper smaker vel mer av mandelessens...? Eller? Syns den er god av og til. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har alltid innbilt meg at den smaker kirsebær. Men du sier noe der, jeg skal tenke på mandler neste gang jeg drikker den. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har gitt den flere forsøk, da jeg aldri husker nøyaktig hvordan den smaker. Jeg går i fellen hver gang, for den er nemlig helt forferdelig. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 utrolig god, iskald Dr.Pepper er kjempegodt Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ehm styr unna Dr. Pepper! Dette er den værste brusen jeg noen gang har smakt, ETTERSMAKEN av brusen smakte som HOSTESAFT! OG TIL 18 KR,- fy flate! holdt på å spy!! Kjøp heller vanlig Cola;) ingen ting slår cola Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dr. Pepper er visst en sånn brus som du enten liker eller ikke liker. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Dette med at det smaker hostesaft må jeg si meg uenig i. Greit nok at den har en litt spesiell smak og at sikkert mange ikke liker den, men hostesaft smaker den da ikke! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpte 12 bokser da jeg var i England, De gikk ned med en gang Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Dr. pepper ER digg Sitter faktisk og drikker det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå