Stangern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei Hva syns dere om brusen dr. pepper? Forklar hvorfor du liker/ikke liker den, hva du syns om smaken, etter-smaken osv. Hilsen Thomas Endret 19. januar 2008 av Stangern Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå er det veldig lenge siden sist jeg smakte denne brusen men det som va så spennende var den litt krydrede smaken. Som sterk cola. Glemte nesten ut smaken, så jeg får nok kjøpe den en dag. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei Hva syns dere om brusen dr. pepper? Forklar hvorfor du liker/ikke liker den, hva du syns om smaken, etter-smaken osv. Hilsen Thomas Jeg har bare smakt den med cherry-smak og den var FÆL. Verste brusen jeg har smakt tror jeg Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dr. Pepper er knallgodt, liker den litt spesielle smaken. Synd at den er litt vrien å få tak i. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dr.Pepper er drit digg...! Skulle ønske de hadde det flere steder...! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Den er kjempe god ja. Liker den sterke smaken, og at den ikke smaker "etterligner cola" Synd at den er dyr og vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har bare smakt den med cherry-smak og den var FÆL. Verste brusen jeg har smakt tror jeg Dette er Cherry Coke, og har ingenting med Dr. Pepper å gjøre. Cherry Coke er faktisk produsert av Coca Cola selv. Den litt krydrede smaken av Dr. Pepper er himmelsk, men den må være kald. Varm Dr. Pepper er ikke så godt. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Når vi er inne på det med at det er sjeldent å få tak i, må jeg si jeg syns det er kjipt at man ikke får tak i mountain dew heller... Fikk tak i den noen steder før på bensin stasjoner og sånt, men har ikke sett den på leeenge nå. Var yndlings brusen min også Har sliti ræva av meg i det siste på å prøve å finne den Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Grusomt, trodde det smakte godt men huff, aldri smakt spt sjutt, Lenke til kommentar
Oly Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Smakte den for ja, 7-8 år siden. Kommer ikke på noe annet en at det smakte fælt. I og med at dette var så lenge siden, klarer jeg ikke å beskrive smaken heller. Men det betyr ikke at jeg kjøper en ny en, for å finne en beskrivelse på hva som gjorde at den smakte vondt Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Synes den var litt god, men hadde gått lei den om litt tror jeg. Den jeg smakte på var kirsebær (finnes det forskjellige smaker?), og ja, jeg er HELT sikker på at det var Dr.Pepper. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Finnes forskjellige smaker ja. Men tror ikke du får så mange forskjellige i Norge... Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hmm... ser det er noe som heter Vanilla Cherry Dr Pepper og Cherry Chocholate Dr Pepper. Har aldri smakt disse. Hvor var det du kjøpte den? Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ikke smakt noen annen... Bare originalen Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 De vanilla og cherry dr. pepper'ne finnes jo i USA så, kan jo hende det er der han\hun har smakt den. Jeg smakte hvertfall cherry når jeg var i USA og den var ikke til og sammenligne den deilige smaken til den originale dr. pepper'n! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg likte Dr.Pepper veldig godt! Helt til de gjorde den store tabben å redusere sukkerinnholdet i den. Nå smaker den pyton. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Dr.Pepper er god, men den slår ikke Vanilla Coke ! Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Dr.Pepper er god, men den slår ikke Vanilla Coke ! Likte ikke vanilla coke. Ble altfor kvalmende for meg! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg rakk aldri å få smakt vanilla coke, damn. Vanilje og cola må jo bare være kongegodt! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Dr.Pepper er god, men den slår ikke Vanilla Coke ! åhh, vanilla coke er sinnsykt go synd den bare finst i utlandet Og når de gjelder Dr. Pepper. Smakte den for en stund siden. Jeg husker att når jeg tok den første slurken var den drit go, men så kom ettersmaken, og i løpet av 0,3 sekund lå den i boss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå