Left Blank Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn, da var denne ferdig endelig. Det er en ganske mørk film aktig sang, laget med omtrent bare orkestralske instrumenter i Ableton Live. Alle komentarer blir satt pris på. Den er 8 minutter lang, men er mye forandring uti der så setter pris på om dere hører gjennom hele Linken er direkte til MP3'en og kan lagres direkte. http://www.meltingrainbow.com/coax_-_ombres.mp3 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mørkt og buldersk, coax! Absolutt. Fikk nesten lyst til å lage en sjæl... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 hehe takk sa mye! Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ganske bra laget synes jeg;) , passer mer i skrekk filmer Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Takk xox! ja, den er kanskje ikke sann man hxrer pa sa mye til hverdagslig formal, litt mer bakgrunn til en film elns tenkte jeg. Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Denne likte jeg. Passer som sagt til noe skrekk film greier eller kanskje et spill Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Linken brutt: "Error establishing a database connection" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå