[email protected] Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Sitter her inne på gutterommet med en PS3, en PSP og 2 spill. Har hørt at det er mulig å bruke PSP som PS3 kontroll. Vi er 3 kompiser, emn har bare 2 ps3 kontroller. Kan vi bruke PSP'en til kontroll? Evt. hvordan går vi fram? Trenger vi en kabel, eller noe liknende? Og er FIFA08, The simpsons game eller call of duty i så fall kompatibel med PSP? Takker for svar. Endret 19. januar 2008 av Maggis Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dette lurer jeg også på! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Dette lurer jeg også på! Hehe, jaja.. Det hjelper vel egentlig ikke meg.. Du får følge med så kanskje vi får svar begge to? Lenke til kommentar
larseman Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 regner med det trengs en kabel av en eller annen sort, med tanke på at psp ikke støtter BT(?) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 regner med det trengs en kabel av en eller annen sort, med tanke på at psp ikke støtter BT(?) Jeg har jo en USB kabel, men det ser ikke ut til å virke. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 regner med det trengs en kabel av en eller annen sort, med tanke på at psp ikke støtter BT(?) Jeg har jo en USB kabel, men det ser ikke ut til å virke. Dette vil du ikke få til å funke. Det har ikke vært annonsert noen slik funksjonalitet mellom PSP og PS3. Du kan riktignok benytte deg av remote play på noen få spill, hvor du får bilde og kontrollmuligheter over på PSP men intet på PS3. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tenk dere litt om, hvordan skulle dette virke med bare en stikke på Psp, hvis det skulle fungert måtte spillet vært kodet for å bruke Psp som kontroll og dette er det ingen spill uten om Lair(til en viss grad) som har gjort. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ok. Mente å ha hørt at ps3 støtter psp som kontroll, men det gjelder gjerne bare gitt funksjoner Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ok. Mente å ha hørt at ps3 støtter psp som kontroll, men det gjelder gjerne bare gitt funksjoner Du har kanskje hørt om enten: 1) Psp som tv fjærnkontroll ved bruk av homebrew og ir porten i den gamle Psp modellen 2) Psp som styrer Ps3 gjennom Remoteplay Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, da fikk jeg vel egentlig de svarene jeg trengte. Litt nedtur, men slik er det bare... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå