Gå til innhold

Liten pc for FM m. bra batterikapasitet

Anbefalte innlegg

Tenker på å handle inn en laptop for å spille Football Manager på. Tenker på 12-15" skjerm (må være liten og lett), har en litt større fra før med 17". Men det viktigste er at den har lang batterikapasitet. Har ikke helt bestemt meg for budsjett, men kom med forslag på 5-10k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser spillet du skal spille har store krav. i alle fall 2008 versjonen :hm: derfor litt vanskelig å finne en pc som er liten som kan kjøre ett slikt spill uten at den koster 20k liksom. Men denne her skal nokk klare jobben: ASUS ;)

den klarer iaffal de rekomenderte kravene til spillet :)

Lenke til kommentar

Bare fjas ElemeNts. Fm krever null grafikk, da alt går i 2D. Den maskina drar FM lett som rakkern. Er en 12-tommer interessant er denne på salg hos Netshop til en god pris nå.

Batterikapasiteten på denne har jeg dessverre ikke tall på.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Javel vis du sier det så zonko. Men jeg bare fulgte etter kravene til spillet:

Recommended – Windows XP/Vista. AMD or Intel Dual Core 2.2Ghz processor. 7600GT,8600GO or similar. 1GB Ram. DirectX8.1 compatible sound card. 4xCD Rom drive, 1024x768 32Bit display. 750MB HD space. MS compatible mouse & keyboard.

Men vis du mener at det vil gå så sier jeg ikke mer :)

Lenke til kommentar

Sikker på at du ser på riktig spill, ikke blander med FIFA eller noe? Fotball managers hefigste grafikk er små knotter som flyr rundt i 2D, noe som ikke er særlig krevende.

Jeg finner disse kravene:

Recommended – Windows XP/Vista. AMD or Intel Dual Core 2.2Ghz processor. 1GB Ram. DirectX8.1 compatible sound card. 4xCD Rom drive, 1024x768 32Bit display. 750MB HD space. MS compatible mouse & keyboard.

Sigames

Sitter selv på en bærbar med integrert skjermkort (GMA950), og FM går som en drøm det :)

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...