enny12 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eg har tenkt og ha en logo til laget mitt på Hattrick, et online manager spill. Laget heter TempoFk. Har et bilde men skulle ønske det hadde stått 29.12.2007 istadenfor den datoen som står på bilde. Her er bilde : Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nesten i hvertfall: Lenke til kommentar
henis91 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen her som kunne være så snill å ta en titt på logoen min? Føler meg ikke helt fornøyd med den liksom. Har laget den selv, men er ikke noen proff på bilderedigering, så jeg føler kvaliteten og overflaten osv ikke er helt slik jeg vil at det skal være. Fint om det var noen med peiling på bilderedigering som kunne tatt en titt på den. Bare snakk om litt finredigering! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Orker ikke lage en ny tråd, så jeg hiver meg på her Kan noen forstørre dette bildet for meg? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Orker ikke lage en ny tråd Men så gjorde du det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå