Knusse Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei, jeg fant ikke på en glimrende overskrifter som passer helt, men saken er at jeg kjøpte et nytt power, den passet ikke i kabinettet men jeg satte i alle kontakter og koblet til strømmen, maskinen startet ikke i det hele tatt, ikke en lyd! Når jeg satte tilbake det gamle poweret funket alt igjen. Hva kan årsaken til dette være? Mitt system består av ATX-standard HW. Det nye poweret var en 520W nytt 20/24 pins med alle slags kontakter. Jeg trodde maskinen skulle starte selv om den ikke passet inn i kabinetet Noen som har vært bort i dette problemet? Link til power Endret 20. januar 2008 av Knusse Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Heter Psu da, eller strømforsyning sånn at folk kanskje skjønner litt mer hva det dreier seg om i trådnavn. Men OnTopic: Hvordan HK har du da? og hva var den gamle psu'n din? Lenke til kommentar
Knusse Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Heter Psu da, eller strømforsyning sånn at folk kanskje skjønner litt mer hva det dreier seg om i trådnavn. Men OnTopic: Hvordan HK har du da? og hva var den gamle psu'n din? Jeg har et HP/compaq psu og hovedkort: Link PSU: Link PSU Link til HK: Bilde Link til HK: HK Hva tror du? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Antar at Compaq ikke følger ATX standard. Ser på den linken til PSU at det ikke står nevnt ATX noe sted. Ref: http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/8829/120374.html Lenke til kommentar
Knusse Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Antar at Compaq ikke følger ATX standard. Ser på den linken til PSU at det ikke står nevnt ATX noe sted. Ref: http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/8829/120374.html Hårek, takk skal du ha, du fikk bekreftet min ekle mistanke. Jeg må nok jøpe nytt hovedkort, og da må jeg kjøpe ny ram, skjermkort, cpu, etc etc etc... Dette blei dyrt kjenner jeg, he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå