elvis! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har nettopp fårt meg en ny SE W910i. PlayNow-funksjonen fungerer imidlertid ikke. Når jeg går inn, kommer det en beskjed om at "filtypen støttes ikke" eller noe sånt.. Helt merkelig. Har OneCall. Skal jo ikke være sånn - hva er fremgangsmåten for å fikse det?? Hvem bør jeg snakke med? BTW: Hvor bør jeg laste ned sanger til mobilen når jeg ikke sitter ved dataen? Må jo finnes alternativer til playnow... E Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har du lasta ned Wap-instillingene? Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Har nettopp fårt meg en ny SE W910i. PlayNow-funksjonen fungerer imidlertid ikke. Når jeg går inn, kommer det en beskjed om at "filtypen støttes ikke" eller noe sånt.. Helt merkelig. Har OneCall. Skal jo ikke være sånn - hva er fremgangsmåten for å fikse det?? Hvem bør jeg snakke med? BTW: Hvor bør jeg laste ned sanger til mobilen når jeg ikke sitter ved dataen? Må jo finnes alternativer til playnow... E Ja. Det virker som om det er noe galt. Tviler på at det er innstillinger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har en liten godnyhet! Playnow funker ikke på min W810i SE heller! Så da er det bare å være tolmodig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå