Gå til innhold

TV bilde blir forstyrret når lader settes i laptop

RobertSo

Anbefalte innlegg

Når jeg overfører bilde fra laptopen min (HP Pavilion dv2130ea) til min gamle SD-Tv med s-video kabel, så går det bra helt til jeg er nødt til å lade laptopen. Det blir da skikkelig forstyrrelser på tv'en, og med engang jeg trekker ut ledningen fra laptopen så blir det bra igjen. Det som overrasket meg litt var at bildet fortsatt var dårlig etter at jeg trakk støpselet ut fra veggen (men ledningen sto fortsatt i laptop). Noen som har hatt samme problem? Kanskje noen som har en liten løsning på lager også?

Er forøvrig veldig skuffet over HP laptopen, den har nettopp vært til reparasjon for å fikse touchpad'en/musa, og pga av en umennesklig lang venting på å få igjen pcen så fikk jeg tilslutt en ny likedan maskin. Problemet er at den også har problemer med touchpad'en/musa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg overfører bilde fra laptopen min (HP Pavilion dv2130ea) til min gamle SD-Tv med s-video kabel, så går det bra helt til jeg er nødt til å lade laptopen. Det blir da skikkelig forstyrrelser på tv'en, og med engang jeg trekker ut ledningen fra laptopen så blir det bra igjen. Det som overrasket meg litt var at bildet fortsatt var dårlig etter at jeg trakk støpselet ut fra veggen (men ledningen sto fortsatt i laptop). Noen som har hatt samme problem? Kanskje noen som har en liten løsning på lager også?

Er forøvrig veldig skuffet over HP laptopen, den har nettopp vært til reparasjon for å fikse touchpad'en/musa, og pga av en umennesklig lang venting på å få igjen pcen så fikk jeg tilslutt en ny likedan maskin. Problemet er at den også har problemer med touchpad'en/musa.

Nærmeste jeg kommer ditt problem er at når jeg scroller ned på internettsider så blir det forstyrrelser på tv-en det er bare hvis jeg sitter nærme tv-en.

Har også Hp laptop. Den har vært inne til repasjon en gang hvor hele skjermen måtte skiftes, noen jeg vet koster mer enn dritten er verdt siden den må sendes frem og tilbake. Kunne likegodt fått en ny.

Aner ikke hvorfor du har det problemet. Har du prøvd å sette i ladern før du kobler til tv-en?

Endret av bowlingman
Lenke til kommentar

Hei !

En bekjent av meg opplevde det samme i litt mindre skala.

Det rettet seg når laderen ble koblet til en jordet kontakt.

Men jeg antar at laderkabelen har jordet støpsel og at den har vært

koblet til en jordet kontakt.

Hvis det lar seg gjøre, prøv å koble laderen til en annen kurs enn tv'et.

M.v.h.

Jan M

Nærmeste jeg kommer ditt problem er at når jeg scroller ned på internettsider så blir det forstyrrelser på tv-en det er bare hvis jeg sitter nærme tv-en.

Har også Hp laptop. Den har vært inne til repasjon en gang hvor hele skjermen måtte skiftes, noen jeg vet koster mer enn dritten er verdt siden den må sendes frem og tilbake. Kunne likegodt fått en ny.

Aner ikke hvorfor du har det problemet. Har du prøvd å sette i ladern før du kobler til tv-en?

Lenke til kommentar

Skal teste det med jording i morgen, men jeg tror at støpselet er jordet fra før. Uansett takk for svar, regner med at jeg gjør som jeg gjorde med den stasjonære pcen min, kjøper en fra apple istedet. Er veldig fornøyd med iMacen ihvertfall, men det er litt synd å gå ifra windows og pc helt bare pga en feil som hp's. Men ettersom jeg kan bruke både windows og os x på en macbook pro, så regner jeg med at jeg går over til apple ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...