johnohod Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har nettopp gått til innkjøp av s55, som har mulighet til å synce mot Outlook og Lotus Notes. Dette er ikkje særlig interessant for meg, men det hadde vert usannsynlig praktisk om telefonen kunne syncast mot Palm Desktop! Er det noken som veit om dette lar seg gjere, og evt. korleis? Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Er det ingen som har peiling på dette....? :-? Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det er ikke laget noen software fra Siemens til dette.....tviler på at det vil skje siden Palm er et konkurerende OS til Symbian bl.a som Siemens er medeier av.... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Alternativet er jo at noken har laga eit program til Palm OS som kan synce mot mobilen. Men eg har ikkje komt over noken som støttar s55 endå, har sett eit par som går mot tidligare telefonmodeller. Sidan s55 støttar f.eks. SyncML og kan snakke Java tenkte eg meg at ein kanskje ikkje kun var avhengig av Siemens for å få programvare til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå