mrs.robinson Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Trenger en ny ekstern lagringsløning. Ønsker primært et "tomt" kabinett slik at jeg selv kan velge hvilken disk jeg skal benytte og ikke minst bare plukke ut en full disk og sette inn en ny når det trengs. Har tittet på denne eShare Disken og den ser jo grei ut. Men det er jo ingen som har den inne her i landet. Likte veldig godt at en kan la disken stå å laste den torrenter uten at pc er på og også at det er enkelt å dele filene på disken med andre, evt få tilgang til dem fra en annen lokasjon. Er det noen som har annbefalinger her? 1: Ønsker mulighet til å laste ned torrenter uten at pc er på. 2: Delling av filer på disken over nettet. 3:Ønsker å kunne velge hvilken HD jeg selv setter inn. 4: Gjerne flere tilkoblingsmuligheter, både eSATA, USB, FW etc Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ta en titt på LinkSys NSLU2. Den har dessverre bare USB2.0-tilkoblinger og mangler gigabit-ethernet, men til gjengjeld kan den "alt" annet (f.eks. bittorrent-klient, mediaserver, webserver, ftp-server ...) hvis du legger inn uoffisiell firmware. Start leserunden her. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Joda den kan sikkert være grei den. Men ønsker egentlig ikke en disk med kun USB tilkobling. Andre som har tips på hva som kan være gode valg nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå