Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen jenter bruker å sende hjerte til meg over msn, som oftest når de sier hade. Jeg bruker som oftest ikke å sende hjerte tilbake, men noen ganger bruker jeg det. Bør jeg sende hjerte eller ikke? Kan si at jeg ikke er forelsket i noen av disse jentene. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hjerte er blitt overbrukt, jeg sender det tilogmed til kompiser, drit i hjertene, de betyr ikke en dritt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 hjerte er blitt overbrukt, jeg sender det tilogmed til kompiser, drit i hjertene, de betyr ikke en dritt. Vet at hjerter ikke betyr noe særlig, bruker selv å sende det til noen kompiser, men når jeg til og med vet at i hvert fall en av jentene som bruker å sende til meg er intressert og at en annen sansynligvis er det, men jeg er ikke intressert i dem skal jeg da sende tilbake? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei. Hadde vært fint om du begrunnet svaret. ja hvorfor ikke? Hmm, kansje de tror jeg også er intressert i dem. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Nå vet ikke hvor gammel du er, men det har seg slik at den yngre garde kan pøse på med både både hjerter og "elsker deg" uten at de mener noe som helst med det. Endret 19. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Send heller smilyen med solbriller.. Too cool for school Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Nå vet ikke hvor gammel du er, men det har seg slik at den yngre garde kan pøse på med både både hjerter og "elsker deg" uten at de mener noe som helst med det. Må vel si at det stemmer, i hvert fall sånn halveis . Send heller smilyen med solbriller.. Too cool for school Bruker vanligvis å sende smiley. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kan si at jeg ikke er forelsket i noen av disse jentene. Det er vel kanskje grunn nok til å la være, tror du ikke? Hvis du ikke er interessert i jentene så bør du jo ikke spre falske forhåpninger og leke med følelsene deres. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Kan si at jeg ikke er forelsket i noen av disse jentene. Det er vel kanskje grunn nok til å la være, tror du ikke? Hvis du ikke er interessert i jentene så bør du jo ikke spre falske forhåpninger og leke med følelsene deres. Er enig i det, men føler jeg på en måte blir presset til å sende et hjerte og det ville vært uhøflig å ikke gjøre det. Hvert fall hvis noen sir "Gla i dæ" skal jeg bare si " " eller bør jeg si "gla i dæ åsså"? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kan si at jeg ikke er forelsket i noen av disse jentene. Det er vel kanskje grunn nok til å la være, tror du ikke? Hvis du ikke er interessert i jentene så bør du jo ikke spre falske forhåpninger og leke med følelsene deres. Er enig i det, men føler jeg på en måte blir presset til å sende et hjerte og det ville vært uhøflig å ikke gjøre det. Hvert fall hvis noen sir "Gla i dæ" skal jeg bare si " " eller bør jeg si "gla i dæ åsså"? Jeg bruker alltid og skrive "Koskos " når de skriver gla i deg og jeg ikke har noen spesielle følelser for motparten Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg bruker alltid og skrive "Koskos " når de skriver gla i deg og jeg ikke har noen spesielle følelser for motparten Kansje jeg bare gjør det . Takk for tipset . Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hjertet er så overbrukt at det omtrent ikke har noen betydning. Det er ordene du velger som betyr noe. Du skal heller aldri føle deg presset til å svare "glad i deg også <33" Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes det er veldig koselig når jeg får hjerter i hvert fall og det synes vel de fleste andre også. MEN ikke overdriv, jeg sender bare til folk jeg er venn med, trenger ikke bety at jeg er forelska, men glad i denne personen Overdriver du og sender klemz og koz og kyss og <3 osv etter annenhver setning virker du bare falsk. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg syntes det kan være litt vanskelig å tolke når noen sender meg <3. Jeg har kjæreste, og personen som sender slike vet det. Jeg tror han bare er slik, så derfor velger jeg å ikke legge meg opp i det, men siden jeg ikke er interessert så sender jeg ikke hjerter til han, og egentlig ikke til noen andre enn kjæresten. Det føles bare rart ut. Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg vet, kan være vanskelig ibant, men da er det bare å se hvordan personen oppfører seg face to face, det er jo det som teller. Gjør det som føles best! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du tenker for mye. =P Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg vet, kan være vanskelig ibant, men da er det bare å se hvordan personen oppfører seg face to face, det er jo det som teller. Gjør det som føles best! Det dumme er da hvis det er snakk om en person man ikke har mulighet til å møte ansikt til ansikt. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du tenker for mye. =P Enig, Spiller ingen rolle hva du gjør på MSN, det du gjør i virkeligheten som teller;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå