LD_90 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 jeg vet ikke helt om denne passer inn her.. men jeg bruker BitTorrent til å laste ned med.. men hastigheten.. Til og med på populære filer ligger på 50-120kbs.. jeg har ei 2500/350kbs linje:S jeg har hørt at jeg må åpne porter på routern.. etter jeg har fulgt en manual av telenor.. men det funker ikke vet noen om en annen måte..?? hjelp1.bmp hjelp2.bmp Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei! Tja, eg ville heller ha plassert han under nettverk eller noko, men det er berre meg Prøv å følg den guiden du finn her: http://www.portforward.com/english/routers...0HW-T1index.htm Du trykker nedanfor på den programvara du vil opne port for (bittorrentprogrammet ditt), så følger du guiden vidare Port-opning er knotete om du ikkje kan det, så rekn med litt prøving/feiling. Ein annan ting kan vere at din ISP (internettleverandør) kanskje har blokkert portane dine. Om dei gjer dette blokkar dei som regel vanlege filoverføringsportar, så prøv litt forskjellige før du gjer deg. Evt. send dei ein mail og be dei opne portane dine. Dette er siste løysning då, eg trur du skal klare det med den guiden eg gav Lenke til kommentar
LD_90 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg prøvde det du ga med guide til uten lykke atter engang.. fuck telenor hvis det er deres skyld inge andre måter..?? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Prøv å ta frå port: 6880 til 6882 Dvs. Start = 6880 og End = 6882. Lenke til kommentar
LD_90 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Prøv å ta frå port: 6880 til 6882 Dvs. Start = 6880 og End = 6882. Jeg måtte ta en "Reset" på hele routeren.. og før jeg la in brukernavn og pass til telenor la jeg inn portene jeg skulle bruke og da funket det.. men ikke etterpå:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå