roarkl Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg bare lurer på om noen fortsatt spiller playstation 1? Med gamle spill som spyro, tekken, crash bendicot etc:P Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Streamer final fantasy vii, viii og ix, alle ps1 spill til psp'en. Kjører de da på ps3. Funker fett og spillene er like legendariske den dag i dag. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja spille fortiden mye crash bandicot 2 som jeg har lastet ned fra PS store. Har også lastet ned spyro 1, crash bandicot 1 og crash team racing, spille de vel og merke ikke PÅ ps1 da men på ps3 og psp. Fantastisk artig også så billige de er da. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 om jeg kjøper de spilla så MÅ jeg inn på usa brukeren min for og få spillt dem ? eller kan jeg kjøpe dem på usa brukeren og spille på den andre ? Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Min ps1 står her i hylla og er for sliten etter krigen for og brukes. Men dens spill lever videre på min Ps3 og Psp. Metal Gear Solid og FF7 har jeg kost meg med i det siste. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Spilte Gran turismo 1 for en stund siden, veldig nostalgisk, Men med grafikken er det vanskelig og se om svingen foran deg går til høyre eller venstre, spesielt på nattbaner :!: Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 De fleste v mine PS1 spill har gått tapt, men kjøpte nettop Crash Bandicoot fra PSN og storkoser meg! Så gode gamle klassikere er absolut spillbare den dag i dag. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 bare å si ifra hvis noen har interesse i en sånn "mini" ps one (med Grand turismo, hugo, og et par andre spill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå