Gå til innhold

Nytt kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også på leting etter et bra videokamera. Jeg har hørt at Sony er det beste merket :wink: . Jeg vurderer å enten kjøpe sony DCR-TRV25 til 8,599kr (på elkjøp koster den 11.000kr men på multicom koster den 8,599) eller canon mv550i ti 8.000kr. Canon mv550i har utrolig bra optisk zoom (22x), men dårlig lyd og lys i mørket. Sony DCR-TRV25 har ingen negative ting. :D

Lenke til kommentar

Kjøper du Canon 550i bør du også investere i en ekstern mikrofon med det samme - den lager en utrolig irriterende lyd. Men slik er det vel kanskje med de fleste kameraer i denne prisklassen. Når det gjelder hvor mye optisk zoom ett kamera har, bør du ikke henge deg altfor mye opp i dette. Vidvinkel er vel så viktig, og den er heller dårlig på 550i.

Vil anbefale å dra til Elkjøp eller Expert eller noe og prøve kameraene for å finne hva som passer akkurat DEG best. Du trenger ikke nødvendigvis høre på hva fyren i butikken sier - han kan sikkert ikke mer enn deg likevel!! Canon har forresten kommet med en ny 600 serie som tar over for 500 serien som du kan sjekke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...